Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Zou nog even naar dat zwarte randje links aan de rand van haar slipje kijken. Oogt nu alsof ik tegen tape aankijk waarmee de banaan op z'n plek word gehouden
Zal hiervoor wel het hele zootje over me heen krijgen, maar dit doet me niks. Vind het zelfs eerder goedkoop. Ik denk dat er met het concept veel betere dingen te doen zijn.
En neen ... ik heb echt niks tegen naakt, integendeel.
Grtz, Peter
Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500
Oorspronkelijk geplaatst door SweetAsPepperBekijk bericht
Ik denk dat er met het concept veel betere dingen te doen zijn. Grtz, Peter
Ik ook, maar dat ging ons net ff te ver
Maar zonder gekheid. Gezien de gedachte waarin het geschoten is, de serie ansich, is het een prima aanvulling op onze 'bananafashion' shoot. Als alleenstaande plaat ....okay... tis heftig jazeker, maar goedkoop? Vind ik zeker niet. ... tis anno 2011 he
Maar de grens is voor ieder verschillend natuurlijk, dus no problemo hoor
Oorspronkelijk geplaatst door SweetAsPepperBekijk bericht
Zal hiervoor wel het hele zootje over me heen krijgen, maar dit doet me niks. Vind het zelfs eerder goedkoop. Ik denk dat er met het concept veel betere dingen te doen zijn.
En neen ... ik heb echt niks tegen naakt, integendeel.
Grtz, Peter
Goedkoop??
Dit is een concept zonder veel zever omheen !!
Styl volle plaat Jorgen
very nice idea
nu zie je dat zo'n foto los heel verschillende reacties oproept. Hij past dan ook het beste gezien tussen de rest van de shoot (maar ja je kunt er maar eentje plaatsen he)
Comment