Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

porseleine popje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• porseleine popje

model: Elke
    foto: ik
    visagie: ik

neenee t'is een echte hoor.....enjoy

http://www.jvs-photography.be/

Re: porseleine popje

Hier snij je weer een nieuw stuk taart aan, Johnny! Je bent echt in overdrive aan het gaan!

Ik vind het vooral sjiek dat je iedere keer nieuwe uitdagingen aan gaat! En dat je daar ook zeer sterk in groeit!

On topic over de foto zelf:
    Het is inderdaad een porseleien poppetje geworden, dat heb je knap gedaan.
    Ik weet wel niet in welke mate de curlies van toegevoegde waarde zijn? Ik twijfel daarover. Ik mis er wat relief in. Ik weet, het is muggeziften dat ik doe, maar wat wil je?

Het blijft knap werk!
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

leuk gedaan hoor.
      zou er wel wat meer glans in hebben gedaan om het porselein effect nog wat te verhogen, zoals op de neus.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

kleuren, compositie en beeldverhouding helemaal super, maar het is te gefotoshopt.
        Ik zou proberen dat nog een tikkie echter te krijen (ik kan het zelf niet)

Comment

Mooi en meer iets om af te likken dan om te kussen.

Comment

De huid, de lippen en het haar vind ik heel geslaagd als porseleinen popje.
            De ornamentjes zijn niet zo geslaagd. Ik kan er wel niet juist een oorzaak op plakken.
            De shading zit wel goed precies, maar misschien iets te weinig perspectiefvervorming aan de zijkanten?
            Ik heb het nog nooit geprobeerd dus beter kan ik het zeker niet.
            Leuk experiment!
            Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L

Comment

erg bedankt voor jullie comment en opmerkingen over deze plaat.

deze extreme make up platen zitten idd in een experimentele fase, en er moet misschien nog wat aan bijgeschaafd worden, in deze plaat zocht ik een manier om het model bijna op een pop te laten lijken, perfecte huid, porseleine popje zeg maar....
              de visa zit uiteraard ook in een experimentele fase omdat ik in de toekomst deze zelf wil doen en niet meer wens af te hangen van een visagiste....

de ornamentjes of curlies hoe je het wil noemen vind ik vrij moeilijk deze aan te brengen (de visa zelf niet das makkelijk) om ze zo echt mogelijk te laten lijken , ....

bouk: meer glans om het porseleine effect te verhogen heb ik geprobeerd en is idd ook mooi maar dan word het wel heel onrealistisch en er komen nu al opmerkingen dat het "te gefotoshopt "is wat natuurlijk zo is en ook de bedoeling was .....dus t'is altijd een beetje een gulden middenweg kiezen he

we knoeien verder.......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                we knoeien verder.......
                Porseleinen tietjes?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Porseleinen tietjes?
                  die zijn in de maak doudeke....

Comment

ik hoor het graag zeggen het zit hier en daar niet goed
                    maar anderzijds zou ik zeggen doe het maar eens na

zeer verdienstelijke poging J

Comment

De manier van bewerken en ornamentjes is totaal mijn ding niet, maar als jij het mooi/leuk vindt, moet je het zeker doen.
                      Het is namelijk een goede leerschool om PS te leren kennen.

Echter de manier waarop is nog niet optimaal. Je ziet te veel plakwerk. De kunst is om het te laten lijken alsof het er idd op gepoetst zit out of cam.
                      Er zullen vast wel tutorials te vinden zijn op retouchepro of devianart of zo.

Sowieso kan de blur een stuk minder. Het is gewoon te obvious.

Ik zou deze wel eens zonder alle poespas willen zien.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

er zijn zoals je weet een massa technieken om een retouche te doen , ik test ze gewoon allemaal uit,, zelf hou ik wel een beetje van overdone retouches, zoals deze supergladde bewerking, of je ervan houd of niet das persoonlijke voorkeur, ik ken er die het niets vinden en ken er die er helemaal weg van zijn, ...
                        wat de ornamentjes betrefd daar ben ik zelf ook niet van overtuigd maar heb ondertussen wel de techniek gevonden om ze er "out of cam " te laten uitzien zoals de visagie....

bedankt voor je bemerkingen jorgen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                          er zijn zoals je weet een massa technieken om een retouche te doen , ik test ze gewoon allemaal uit,, zelf hou ik wel een beetje van overdone retouches, zoals deze supergladde bewerking, of je ervan houd of niet das persoonlijke voorkeur, ik ken er die het niets vinden en ken er die er helemaal weg van zijn, ...
                          wat de ornamentjes betrefd daar ben ik zelf ook niet van overtuigd maar heb ondertussen wel de techniek gevonden om ze er "out of cam " te laten uitzien zoals de visagie....

bedankt voor je bemerkingen jorgen!
                          ow maar er is niks mis met super glad hoor. (Me like) Alleen gevaar is dat je het 3D uit de plaat haalt zoals hier is gebeurd.
                          Het moet er eigenlijk uitzien als een paspop zonder retouche

Probleem met blur is dat het niet kan omgaan met schaduwen dus ook de diepte weghaalt. Weet niet of je met laagmasker werkt, maar pas die eens toe op de blur laag en poets dan met een borstel op 25% dekking over de schaduwen en randen heen. Je zult versteld staan
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                            anderzijds zou ik zeggen doe het maar eens na

zeer verdienstelijke poging
                            Ik doe het zeker niet na, te meer daar ik het niet mooi vind : lijkt mij een goeie reden...
                            Die frulletjes ....brrrrr gruwelijk

Porseleinen kopje vind ik dan weer wel gelukt (behalve de blur over de haarlijn aan het froufrou). Die bewerking zou je evenwel kunnen doortrekken op hals ... dat zou consistenter zijn.
                            Groeten Dirk
                            Website : http://www.gakrid.be

Comment

Working...
                            X