Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Santa Monica

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Santa Monica

Heb zojuist een seintje gekregen van het model/visagiste dat ik mij heb vergist, het is niet "Santa Monica" maar "Santa Rita"
    Het meisje dat "Non "wilde worden maar gedwongen werd om te trouwen. Toen ze weduwe werd wilde ze toch Non worden, maar werd geweigerd door het klooster omdat ze geen maagd meer was, door een mirakel kreeg ze een afdruk van Jezus' wond op haar voorhoofd, en toen kon het wel.
    Santa Rita wordt altijd afgebeeld met kleurrijke rozen.
    Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beertje2 Bekijk bericht
      Vooraleer de 2de foto te posten heb ik het forumregelment goed gelezen, en daarin staat dat een topic moet gestart worden met 1 foto.
      Nergens staat vermeld dat in de discussie geen update of foto uit dezelfde serie mag toegevoegd worden.
      maar wat er wel staat:

In Showcase mag je per kalenderdag slechts 1 foto-onderwerp (topic) met maximaal 1 foto starten binnen hetzelfde forumonderdeel.
      ---------
      en dit zijn 2 verschillende opname in 1 topic!
      en duidelijk geen update van het origineel.
      als dit wordt toegestaan........krijgen we toch problemen denk ik.
      maar tis aan de MODS natuurlijk.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

@Bouk, met de nadruk op starten, of niet - Het is maar net hoe je het interpreteert natuurlijk

Vind de nieuwe foto sterker, maar had denk ik toch liever ook wat licht van achter gehad zodat ze wat los kwam. NIet veel, maar wel iets
        Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Comment

Working...
        X