Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Djamila Hazel Blue Eyes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Djamila Hazel Blue Eyes

Wat mij altijd opvalt is dat de mening ineens om kan slaan in een topic als er 1 iemand een tegengestelde mening geeft.
    En ook hier weer

Foto mag een stukkie krapper van boven, maar ik zou m ook veel liever in een mooie z/w omzetting zien dan dit
    Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrozenTimes Bekijk bericht
      Wat mij altijd opvalt is dat de mening ineens om kan slaan in een topic als er 1 iemand een tegengestelde mening geeft.
      En ook hier weer
      Ik ben dat wel gewend, dat zie je overal terugkomen
      Om dan toch ergens bij aan te sluiten. Persoonlijk vind ik de kleurtoning ook niet mooi en het benadrukken van de blauwe ogen hoeft voor mij ook niet. ik denk een dat mooie zwart-wit bewerking veel sfeervoller kan zijn.

Comment

En ook hier weer

Foto mag een stukkie krapper van boven, maar ik zou m ook veel liever in een mooie z/w omzetting zien dan dit
        Waarschijnlijk omdat velen niet durven zeggen dat ze het niet mooi vinden als er alleen nog maar positieve reacties gepost zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
        Ik ben dat wel gewend, dat zie je overal terugkomen
        Om dan toch ergens bij aan te sluiten. Persoonlijk vind ik de kleurtoning ook niet mooi en het benadrukken van de blauwe ogen hoeft voor mij ook niet. ik denk een dat mooie zwart-wit bewerking veel sfeervoller kan zijn.
        Ik denk er net hetzelfde over.
        Vind het echt niet mooi die ogen..
        Facebook
        Flickr
        500px

Comment

ik zou m ook veel liever in een mooie z/w omzetting zien dan dit
          Haha, 'k heb goesting om te zeggen: Told ya so
          We hebben zitten 'discussiëren' daarover,
          ik ben zelf ook niet meteen echte sepiafan

Merci voor de commentaren!

Comment

We zitten in een unieke situatie waar fotograaf & model bij aanwezig zijn... toch, het zal me er niet van weerhouden...

In alle eerlijkheid: met deze bewerking en toning toe je het model geen eer aan.
            Het gele van de toning vloekt enorm met het geaccentueerde blauwe. Eén stukje kleur op een totaal monotone toning werkt gewoon zeer zelden.
            Kijk ook eens wat je gele toning (of sepia hoe het doorgaans genoemd wordt) doet met haar haar? En er bijvoorbeeld ook nauwelijks contrast is tussen de huid en lippen...

Als je dan echt monotoon wil gaan, zou ik voor een zwart-wit omzetting gaan.

Qua model: Djamilla is hier al in een aantal verschillende hoedanigheden aan ons verschenen, waardoor we kunnen en ook gaan vergelijken. Het is een mooi model, maar zou ook liever een ietwat naturellere look zien.
            Aan de andere kant vind ik dat deze blik, deze look, zeer goed zou samengaan met een zwart-wit omzetting of een low-sat omzetting.
            Last edited by Vinnydizzy; 10 september 2011, 08:07.
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Working...
            X