Ongeveer zo uit de cam.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Blurry
Collapse
X
-
-
3D effect ? Met zo'n brilletje is het veel minder blurry
Comment
-
-
-
Re: Blurry
Super plaat. Zou deze in serie willen zien in een magazine.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lennert Bekijk berichtpech.. Ge gaat der toch naar moeten kijken :d
nope, geen 3d.
Comment
-
Lekker je goesting blijven doen, zou ik zo zeggen: Heel fijne plaat!Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cameljack Bekijk berichtLekker je goesting blijven doen, zou ik zo zeggen: Heel fijne plaat!
Maar 'etwas anderes' af en toe moet heel beslist kunnenGroeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
Puur uit nieuwsgierigheid - Expres of per ongeluk?
Vind de uitslag (breedte van de blur) een beetje teveel van het goede op haar gezicht.
Als je naar haar benen kijkt is de uitslag daar een stuk minder (minder bewogen). Had dat liever op haar gezicht gezien. Nu valt haar neus er zowat dubbel naast waardoor het wat onrustig oogt. Of misschien juist een veel grotere uitslag, dat had ook kunnen werken denk ik...
En ik zal de laatste zijn die commentaar zal leveren omdat het afwijkt van de "standaard". Vind dat juist erg fijn hieraanLook, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrozenTimes Bekijk berichtPuur uit nieuwsgierigheid - Expres of per ongeluk?
Vind de uitslag (breedte van de blur) een beetje teveel van het goede op haar gezicht.
Als je naar haar benen kijkt is de uitslag daar een stuk minder (minder bewogen). Had dat liever op haar gezicht gezien. Nu valt haar neus er zowat dubbel naast waardoor het wat onrustig oogt. Of misschien juist een veel grotere uitslag, dat had ook kunnen werken denk ik...
En ik zal de laatste zijn die commentaar zal leveren omdat het afwijkt van de "standaard". Vind dat juist erg fijn hieraan
Helemaal express deze, maar met gewoon geïmproviseerd materiaal. Omdat het rode licht met een zwak gekleurd LED-lampje is gedaan moest de sluiter redelijk lang open blijven. Daarmee de iets te sterke beweging. Blauw is dan weer een speedlite met ne blauwe ballon rond die bounced op een wit projectiescherm.
Comment
Comment