Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Bedankt voor de complimenten!
Uiteraard heb ik het lichte / donkere onder de loep gehad voordat ik hem hier postte, maar ik vind dat als ie lichter is, dan gaan ten eerste de lichte plekken op haar blouse nog meer aandacht vragen, en ten 2e komt dat niet overeen met het wat hardere licht.
@Daniel: thanks eigenlijk kan ik niets anders dan je gelijk geven. Hier ben ik ten eerste afgeweken van de standaard nabewerking en ten tweede heb ik hier totaal andere verlichting gebruikt. 1 paraplu van linksachter een reflectiescherm rechtsvoor.
Geen idee waarom ik dat nooit eerder bedacht had. Maar ik ga daar nu veel meer mee werken, dus voor mij is het dan misschien niet eens de mooiste plaat, maar ik heb er wel veel van geleerd
Comment