... X H X ...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
- x h x -
Collapse
X
-
-
Re: - x h x -
Mooi, had misschien iets meer ruimte gewenst aan de zwevende voetjes,
maar vind hem nu al
Ik begrijp je comment natuurlijk,...maar ik kan je verzekeren dat dit echt GEEN gemakkelijke pose is......voor geen van de drie modellen trouwens !
Thanks DJ
D.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtBedankt DJ,...je bent een schat ! Volgende maal neem ik jou als model, en dan ga je wat hoger met de voetjes ...
Ik begrijp je comment natuurlijk,...maar ik kan je verzekeren dat dit echt GEEN gemakkelijke pose is......voor geen van de drie modellen trouwens !
Thanks DJ
D.
Comment
-
-
Ik doe het alleszins niet na
mooi gedaanMijn Fanpagina
Mijn website
Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w
Comment
-
Die losse voetjes hoef je niet per se door de modellen te laten doen hoor. Gewoon zelf een iets lager standpunt innemen en ze zullen al veel meer loskomen
Comment
-
Die losse voetjes hoef je niet per se door de modellen te laten doen hoor. Gewoon zelf een iets lager standpunt innemen en ze zullen al veel meer loskomen
maar mijn camera standpunt ligt hier ongeveer 30 of 35 cm boven grondhoogte...
ik lag reeds op de grond, veel lager werd moeilijk
Nu het gaat hier volgens mijn visie wel over de algehele pose van de 3 modellen, alleen focussen op de voetjes,...ja, voor mij is er meer te zien in de foto...
Thank's Daniel
Comment
-
Machtige pose. Me like. Achtergrond/omgeving wat minder mijn ding, maar das persoonlijk.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Eigenlijk vind ik dit helemaal niet zo geweldig
Zou zo een snapshot op een braderie met circusartiesten kunnen zijn.
Natuurlijk de grootste respect voor die dames en die vent, maar als fotograaf kun jij vééél beter!
Ik kan me ook niet voorstellen dat je hier zo lang over nagedacht hebt en moeite in hebt gestoken als je andere platen...
Zet deze maar s bovenop die bol, dat wil ik weleens zien!Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtMachtige pose. Me like. Achtergrond/omgeving wat minder mijn ding, maar das persoonlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtmaar mijn camera standpunt ligt hier ongeveer 30 of 35 cm boven grondhoogte...
ik lag reeds op de grond, veel lager werd moeilijk
De pose is zeker indrukwekkend, de foto iets minder naar mijn mening.
Ik heb het niet zo voor symmetrische frontale beelden, al snap ik wel dat voor zo'n pose de symmetrie vastgelegd moet worden.
Combinatie van licht, kleur en compo geeft me iets te veel snapshot gevoel, leuk als "kijk eens wat ik gezien heb"-foto, minder leuk als "kijk eens wat een mooie foto"-foto.
Grtz,
Q.Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtMachtige pose. Me like. Achtergrond/omgeving wat minder mijn ding, maar das persoonlijk.
Comment
-
ik kom net van >< connected, en deze is een teleurstelling fotodan.
In connected zit alles goed, hier niks. Sorry dat ik me laat gaan, 't is showcase hé.
Hier zit weinig in waar je als fotograaf trots kan op zijn, tenzij dat ze schoon in het kader passen.
Achtergrond is veel te druk, kleuren lijken niet echt of geforceerd, belichting plat, er komt geen emotie, gevoel of verhaal uit.
Over de pose van de dansers kan ik me niet uitlaten. Het ziet er knap moeilijk uit, maar ik ken er niks van.
Ch.www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -
Comment
Comment