Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi gedaan!
Wat mij wel meteen opvalt zijn de spieren in de dij / heup van de dame links op de foto.
Deze zou ik denk ik toch iets wegwerken. Ziet er nu te scherp uit ten opzichte van de rest vd plaat.
Maar JIJ bent fotograaf, dus jij bepaald hoe het licht valt.
Met ander licht was dit ook niet zo opgevallen.
Wat is er dan mis mee om dat licht achteraf iets bij te stellen?
Het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk.
En ook al zijn deze dames topsporters, toch blijven t ook nog steeds dames die er zo mooi mogelijk uit willen zien. Ze zijn echt niet deze sport gaan doen omdat ze daar zo'n mooie dijbeenspieren van krijgen
Ik heb t trouwens ook niet over liquify o.i.d maar gewoon over een beetje dodge & burn om de scherpe randjes wat weg te halen. Want ben t volledig met je eens dat je niet moet proberen om er een 'babe' uiterlijk aan te geven. Spieren mogen zeker zichtbaar zijn, alleen iets minder scherp
Waar ik desalniettemin mijn twijfels bij heb, is het camerastandpunt. Ik begrijp dat je vooral de benen in beeld wou brengen, maar ik heb het gevoel dat het iets teveel is. Daardoor lijken vooral hun hoofden zo klein. M.a.w., camerastandpunt iets hoger had misschien meer natuurlijke lichaamsverhoudingen opgeleverd.
In elk geval niet beginnen fotosoepen aan spieren e.d..... afblijven!
Comment