Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roger Raveel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Roger Raveel

Roger Raveel: Hedendaagse Vlaamse schilder

Re: Roger Raveel

Foutje, ik zie dat ik deze in het verkeerde topic gepost heb. Deze moet eigenlijk bij mensen en straatfotografie staan.
    Mijn excuses!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CnuddeJan Bekijk bericht
      Foutje, ik zie dat ik deze in het verkeerde topic gepost heb. Deze moet eigenlijk bij mensen en straatfotografie staan.
      Mijn excuses!
      Toch een schoon model?

Vind hem leuk! He's going to the light...

Comment

mooi portret Ik zou wel die streep wegpoetsen die van aan zijn mond vertrekt.
        "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
          Mooi portret. Ik zou wel die streep wegpoetsen die van aan zijn mond vertrekt.
          Helemaal mee eens ... en een beetje meer verscherpen mag ook.
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Nog steeds in bewondering voor leven en wereld, zoals dit een groot kunstenaar betaamt.
            Prima portret. Vind ik.

Comment

Bedankt voor de leuke reacties!
              Die streep wegpoetsen... Ik begrijp wel dat die streep veel aandacht trekt en het portret misschien rustiger wordt als je dat wegshopt, maar hier probeer ik net pure portretten te maken van hoe ik deze mensen ontmoet en beleefd heb.
              Bij zo'n getekend man (reeds 90 jaar) beginnen fotoshoppen vind ik echt uit den boze.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CnuddeJan Bekijk bericht
                Bedankt voor de leuke reacties!
                Die streep wegpoetsen... Ik begrijp wel dat die streep veel aandacht trekt en het portret misschien rustiger wordt als je dat wegshopt, maar hier probeer ik net pure portretten te maken van hoe ik deze mensen ontmoet en beleefd heb.
                Bij zo'n getekend man (reeds 90 jaar) beginnen fotoshoppen vind ik echt uit den boze.
                Ik denk dat ze gewoon die streep in de achtergrond die aan zijn mond vertrekt bedoelen hoor
                www.minnev.be
                Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Working...
                X