Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Artistiek been

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Artistiek been

Beetje vage titel maar bedenk maar eens wat!
    De foto is het belangrijkste

Edit Mod Koen : foto is te groot. Graag aanpassen naar 900px bij je volgende bezoek. Je mag dan ook m'n comments verwijderen.
    Last edited by Koen; 3 september 2011, 23:41. Reden: foto te groot
    Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Re: Artistiek been

Ik vind hem heel mooi, wel zéér originele pose, model moet wel heel lenig zijn om dit te doen. Esthetisch gezien, een mooi resultaat.

Comment

Bedenk maar eens iets, daar zeg je het...
      Wat ik me net bedenk is dat dat meiske waarschijnlijk heel lenig is als ze haar liggend been loodrecht staan heeft op haar middel

Ik ga het zelf niet uitproberen voor de moment wegens rugklachten en 'k wil niet mijn kiné opbellen voor verschot in mijn rug

Maar ik vind qua compositie meer dan geslaagd!

Comment

Deze pose is eens volledig anders dan alle andere, echt goed.
        knap gedaan!
        These days, everyone has so much to say, they talk their lives away
        Live your dream, take a shot!

Comment

Hmm zo heb ik het zelf nog niet bekeken en kan me ook niet herinneren dat het model heeft geklaagd dat het een zware pose was. Dus of mss valt de zwaarte van de pose mee of het model was inderdaad lenig. Ik zal het navragen in elk geval
          Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

ziet er in elk geval een mooie jongedame uit. Pose is ook nieuw. nog niet eerder iets in die aard gezien.

ch.
            www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

Comment

Working...
            X