Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blik

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Blik

Vind haar blik hier wel erg spreken

Update:

Wat haartjes weggewerkt en toning iets minder sterk gemaakt.
    Last edited by FrozenTimes; 31 augustus 2011, 23:04.
    Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Re: Blik

Mooi model. Licht ok. Haar blik is ook goed, ja. Maar in uw signature kunt ge volgens mij 'Retouch' toch schrappen, niet? Je kunt deze foto nog veel sterker maken, denk ik. Te beginnen bij het haar. En ok, je zal er wellicht voor gekozen hebben om het wat warrig te laten overkomen... Ik denk dat wel te zien, maar het te weinig om duidelijk over te komen. Het zit er nu wat tussenin naar mijn gevoel. Ten tweede zou ik de rimpels onder haar borsten ook wegdoen. Er is aan elke borst 1 rimpel te veel, vind ik. Ik wil in ieder geval wel meer van haar zien! Alé, meerdere foto's...
    . fashion & artist photography
    . www.kurtvandeweerdt.be
    . twitter . facebook . flickr

Comment

het haar mocht voor MIJ ook indd warriger nogofwel stijl / verzorgd en ook had IK liever iets meer licht gehad op het gezicht om haar kijkers nog meer te doen uitspringen
      Website: http://www.svisimaging.be

Comment

@Kurt: Dat schrappen zal ik maar als een complimentje zien, want heb hier ongeveer 1,5 uur aan retouchen in zitten. Maar het uitgangspunt is dat het er natuurlijk uit moet zien. En dat doet het blijkbaar - Als het ik het origineel er naast zou zetten dan zou je duidelijk het verschil zien (doe ik overigens niet ).
        De rimmpels onder haar borst heb ik over getwijfeld om ze wel of niet weg te halen, maar omdat ik er niet in kon kiezen heb ik m met rimpels geplaatst. En de eerste die hier reageert heeft het daar over, dus bij deze, de update zonder rimpels

Het haar, was inderdaad ook een keuze om het wat rommelig te maken, maar niet te veel en vind dat zelf goed geslaagd.

Maar je opmerking dat ik de foto nog VEEL sterker kan maken in de nabewerking zie ik toch graag wat meer uitgelegd. Als je het dan alleen over die haartjes en die rimpeltjes hebt dan zou ie nu dus veel sterker moeten zijn

@Userke: bedankt voor je reactie. Het licht ben ik juist heel erg tevreden over.Vind het zo extra spanning geven. Uiteraard kan ik het in de nabewerking nog corrigeren, maar vind het prima zo.

Comment

Love the update, maar als er dan toch rimpels worden weggewerkt (wat ik ook doe trouwens), waarom dan ook niet de moedervlekjes? Het zijn geen karaktervlekjes, dus...

Maar echt een prachtplaat!

Comment

mooie opname en trek nog maar een paar van die blikken open hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Update is beter, ja. Kwestie veel sterker maken zal een persoonlijk gegeven zijn... Ik zie graag andere kleurtinten in zo'n foto... I'm a desaturation fan too... Dus, dat zou ik ook al doen en voor mij maakt het dat ook sterker. Nu vind ik het te oranje... Maar dat is persoonlijk. Haren blijf ik erbij dat het er wat tussenin zit. Vooral dat haartje rechts van haar (ons standpunt/haar linkerkant). But hey, it's a good picture! Heb je meer van haar? Zoals bouk zegt, trek dan nog maar een paar blikken open!
              . fashion & artist photography
              . www.kurtvandeweerdt.be
              . twitter . facebook . flickr

Comment

Er staat nog een foto van haar in dit forum. helaas nog geen reacties na 133 views :
                Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

Maar ik heb hier juist de saturatie sterker gemaakt. Heb nog even door je werk heen zitten bladeren en ik snap wat je bedoelt. Dat zal ik eens proberen vanavond. Meestal is het bij mij Z/W of sterke kleur, maar een keer afwisselen kan zeker geen kwaad

Dat ene haartje, ik zal eens kijken hoe het staat zonder dat plukje. :0)

Wie weet komt er nog een update - in ieder geval nog wel enkele platen meer van deze mooie dame

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  mooie opname en trek nog maar een paar van die blikken open hoor.
                  grt,bouk.
                  Eén blikje is alvast open, kijk eens naar "zwoel"

Comment

ik heb eerst 10 keer zitten kijken naar het verschil tussen de foto's gelukkig kwam er daarna tekst en uitleg (ofwel het stoorde me niet). Mooie blik en belichting, handje misschien wat "overgetyleerd" (jouw techniek gaat overigens flink vooruit mi)

Comment

Thanks!

Wat bedoel je precies met het handje?

EDIT update aangepast. Nu geen haartjes meer en toning wat minder gesatureerd
                      Last edited by FrozenTimes; 31 augustus 2011, 23:04.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrozenTimes Bekijk bericht
                        Thanks!

Wat bedoel je precies met het handje?

EDIT update aangepast. Nu geen haartjes meer en toning wat minder gesatureerd
                        Niks echts schokkends hoor, maar het liefst zie ik handen zo als of het heel natuurlijk lijkt, maar nu komt het net ietsje te bedacht over op me. Is volgens mij ook heel moeilijk te voorkomen en je moet ze toch ergens laten he?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
                          ........ Is volgens mij ook heel moeilijk te voorkomen en je moet ze toch ergens laten he?
                          zeker als je met de onderarmen je borsten wil afschermen.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Zowel origineel als update heel fijn.
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

vind hem wel goed zo
                              beoordeel wat je ziet, niet wat je denkt!
                              Canon EOS 1000D lens: EF-S 18-55mm F/3,5-5,6G EF-S 55-250mm F/4-5.6IS
                              Vivitar Close-up macro filters +1,+2,+4 en +10

Comment

Working...
                              X