Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alyssa...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Alyssa...

    Afgelopen dinsdag, na lange tijd, weer eens een shoot gedaan.

    Was een kennismaking shoot met de visagiste voor uitbreiding van beider portfolio. Dus hoofdzakelijk portret en half-body. Het model is pas bezig (haar 2e shoot).

    Ik ben iig héél tevreden met het resultaat! Ik hoop dat de dames dit ook zijn!

    Wat vinden jullie!

    Model: Alyssa
    MUA & Hair: Fabienne
    Foto & Bewerking: Gé


    Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

  • #2
    Re: Alyssa...

    Leuke plaat!

    Enkel zou ik de kaak eens herbekijken, precies een lijn dat iets lichter is dan de rest.
    en oogwit misschien ook wat meer effen maken,
    paar rode adertjes die mijn aandacht toch trekken.

    Djamila

    Comment


    • #3
      Re: Alyssa...

      Foto op zich is technisch vrijwel perfect, ik vind alleen dat de pose van je model iets te gemaakt overkomt,haar lachje lijkt wat geforceerd, misschien nog wat gebrek ervaring bij haar 2e shoot. Voor de rest mooie plaat.

      Comment


      • #4
        Re: Alyssa...

        Oorspronkelijk geplaatst door Hava Bekijk bericht
        Foto op zich is technisch vrijwel perfect, ik vind alleen dat de pose van je model iets te gemaakt overkomt,haar lachje lijkt wat geforceerd, misschien nog wat gebrek ervaring bij haar 2e shoot. Voor de rest mooie plaat.
        Dat lachje vind ik net iets hebben, we komen toch niet altijd overeen hé

        Comment

        Working...
        X