Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Iedere studiofoto kan je bekritiseren. Hoe je 't een en 't ander ander kon gedaan hebben. Hoe je je licht wat anders kon plaatsen, hoe je misschien diagonaal aan je hoofdlicht een haarlichtje kon toegevoegd hebben, dat je je omzetting iets dramatischer kon doen,... enzoverder. Het antwoord op zo'n vraag is eerder: je kan alles anders doen, maar moet dat wel?
Interessanter zou zijn dat je zou zeggen wat je als bedoeling had, wat je wou bereiken. Van daaruit is het gemakkelijker te oordelen.
En daar komen we, inderdaad, uit bij "beoordeling"...
hele mooie belichting vindt ik zelf,
ook een mooi logo en Lettertype,w<ie heeft het logo gemaakt?
mvg
Alvast bedankt voor het compliment en mijn broer heeft hem gemaakt.
Mijn broer volgt namelijk grafische vormgeving. Hier is zijn site als je zelf ook met hem in contact wilt komen Dank u nogmaals!
Ik denk ook dat je bij je EERSTE shoot in je nieuwe studio niet zomaar direct een showcase
waardig plaatje maakt...zou studio fotografie nu ineens ZO gemakkelijk geworden zijn?
Oefenen, oefenen, en nog eens oefenen zou ik zeggen, en dan ook in beoordeling posten...
Maar je komt er wel !
Grtz, D.
Hey, Ik wou je bedanken en ik ga zeker de andere hun tips ook opvolgen Maar alvast bedankt voor de aanzet Ben nog maar even bezig en heb nog geen lessen gehad dus
Hey, Ik wou je bedanken en ik ga zeker de andere hun tips ook opvolgen Maar alvast bedankt voor de aanzet Ben nog maar even bezig en heb nog geen lessen gehad dus
Graag gedaan !...met doorzetting vermogen is veel te bereiken !...en Rome is ook niet op 1 dag gebouwd!
Comment