Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shana

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Shana

Een van mijn eerste shoots in onze eigen studio!

Nikon D700 --- Nikkor 70-200 f/2.8 --- Nikkor 24-70 f/2.8 --- Nikkor 14-24 f/2.8 --- Nikkor 50 f/1.4

Re: Shana

Ik wil de andere helft ook!
    Ge maakt mij nieuwsgierig naar het volledig portret (als je dat zou hebben)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk bericht
      Ik wil de andere helft ook!
      Ge maakt mij nieuwsgierig naar het volledig portret (als je dat zou hebben)
      Staat hier ergens op de pc!
      Nikon D700 --- Nikkor 70-200 f/2.8 --- Nikkor 24-70 f/2.8 --- Nikkor 14-24 f/2.8 --- Nikkor 50 f/1.4

Comment

Ben verliefd op deze foto. Echt serieus!
        Hij heeft iets mysterieus, toch sprookjesachtig ook wel en uitdagend Geweldig! xx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hannah K. Rothe Bekijk bericht
          Ben verliefd op deze foto. Echt serieus!
          Hij heeft iets mysterieus, toch sprookjesachtig ook wel en uitdagend Geweldig! xx
          ben veel minder enthousiast.. mis vooral scherpte en zie teveel blur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
            heb met mijn 18-55 mm vaker het scherpteprobleem... De blur begrijp ik niet zo goed? tips?

Comment

Die 18-55 is nu eenmaal niet vlijmscherp.
              Kijk eens voor de 50 1.8. Betaalbaar en vlijmscherp!

Comment

Meer zelfs, echt niet goed : opnieuw proberen en opnieuw posten
                Groeten Dirk
                Website : http://www.gakrid.be

Comment

Idem hier.

Een tip: post eerst wat beelden in fotobeoordeling, daar kan je meer tips verwachten i.v.m. basisvereisten zoals scherpte e.d.

L.
                  http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
                    Idem hier.

Een tip: post eerst wat beelden in fotobeoordeling, daar kan je meer tips verwachten i.v.m. basisvereisten zoals scherpte e.d.

L.
                    Kheb natuurlijk wel in nabewerking een WOW voorinstelling, die ik een tijdje geleden gedownload had, gebruikt. Daarbij werd de foto dus minder scherp gemaakt. Ik vond het precies een leuk effect, maar blijkbaar is dit dus not done. Genoteerd!
                    In ieder geval, de foto was dus wel scherper voor de bewerking. En heb nog eens gechecked , het is de 18-200 lens die gebruikt is bij deze foto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door santideflo Bekijk bericht
                      In ieder geval, de foto was dus wel scherper voor de bewerking. En heb nog eens gechecked , het is de 18-200 lens die gebruikt is bij deze foto.
                      Ook die lens is net als de 18-55 geen haarscherpe lens te noemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door santideflo Bekijk bericht
                        Kheb natuurlijk wel in nabewerking een WOW voorinstelling, die ik een tijdje geleden gedownload had, gebruikt. Daarbij werd de foto dus minder scherp gemaakt. Ik vond het precies een leuk effect, maar blijkbaar is dit dus not done. Genoteerd!
                        Het is ook een leuk effect op deze foto,
                        maar mensen hebben nu eenmaal allemaal een andere smaak
                        en je hoeft je eigen smaak/stijl niet te veranderen daarvoor.

Je kunt de commentaar begrijpen en aanvaarden,
                        maar je hoeft hem daarvoor nog niet toe te passen als je er zelf niet achter staat

Zou toch graag keer volledig gezicht zien, denk dat foto iets sterker zou zijn met het gehele gezicht. Indien je liever niet het origineel post leg ik mij daar bij neer

Comment

Ex Time: 1/125ste.
                          F:5.6.
                          150mm met een 18-200mm.
                          vind het best een knap resultaat hoor.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De foto is zo getrokken he, niets aan geknipt. Maar ik zal morgen een andere foto ervan posten!
                            En bedankt Bouk!

Comment

De foto is wat onscherp in de ogen, ik weet het, maar dus op aanvraag voor het volledige gezicht...
                              Last edited by santideflo; 22 augustus 2011, 12:52.

Comment

Working...
                              X