Een van mijn eerste shoots in onze eigen studio!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Shana
Collapse
X
-
Shana
Nikon D700 --- Nikkor 70-200 f/2.8 --- Nikkor 24-70 f/2.8 --- Nikkor 14-24 f/2.8 --- Nikkor 50 f/1.4Labels: Geen
-
-
Re: Shana
Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk berichtIk wil de andere helft ook!
Ge maakt mij nieuwsgierig naar het volledig portret (als je dat zou hebben)Nikon D700 --- Nikkor 70-200 f/2.8 --- Nikkor 24-70 f/2.8 --- Nikkor 14-24 f/2.8 --- Nikkor 50 f/1.4
Comment
-
Ben verliefd op deze foto. Echt serieus!
Hij heeft iets mysterieus, toch sprookjesachtig ook wel en uitdagend Geweldig! xx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hannah K. Rothe Bekijk berichtBen verliefd op deze foto. Echt serieus!
Hij heeft iets mysterieus, toch sprookjesachtig ook wel en uitdagend Geweldig! xx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk berichtben veel minder enthousiast.. mis vooral scherpte en zie teveel blur.Nikon D700 --- Nikkor 70-200 f/2.8 --- Nikkor 24-70 f/2.8 --- Nikkor 14-24 f/2.8 --- Nikkor 50 f/1.4
Comment
-
-
Die 18-55 is nu eenmaal niet vlijmscherp.
Kijk eens voor de 50 1.8. Betaalbaar en vlijmscherp!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk berichtben veel minder enthousiast.. mis vooral scherpte en zie teveel blur.Groeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk berichtben veel minder enthousiast.. mis vooral scherpte en zie teveel blur.
Een tip: post eerst wat beelden in fotobeoordeling, daar kan je meer tips verwachten i.v.m. basisvereisten zoals scherpte e.d.
L.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk berichtIdem hier.
Een tip: post eerst wat beelden in fotobeoordeling, daar kan je meer tips verwachten i.v.m. basisvereisten zoals scherpte e.d.
L.
In ieder geval, de foto was dus wel scherper voor de bewerking. En heb nog eens gechecked , het is de 18-200 lens die gebruikt is bij deze foto.Nikon D700 --- Nikkor 70-200 f/2.8 --- Nikkor 24-70 f/2.8 --- Nikkor 14-24 f/2.8 --- Nikkor 50 f/1.4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door santideflo Bekijk berichtIn ieder geval, de foto was dus wel scherper voor de bewerking. En heb nog eens gechecked , het is de 18-200 lens die gebruikt is bij deze foto.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door santideflo Bekijk berichtKheb natuurlijk wel in nabewerking een WOW voorinstelling, die ik een tijdje geleden gedownload had, gebruikt. Daarbij werd de foto dus minder scherp gemaakt. Ik vond het precies een leuk effect, maar blijkbaar is dit dus not done. Genoteerd!
maar mensen hebben nu eenmaal allemaal een andere smaak
en je hoeft je eigen smaak/stijl niet te veranderen daarvoor.
Je kunt de commentaar begrijpen en aanvaarden,
maar je hoeft hem daarvoor nog niet toe te passen als je er zelf niet achter staat
Zou toch graag keer volledig gezicht zien, denk dat foto iets sterker zou zijn met het gehele gezicht. Indien je liever niet het origineel post leg ik mij daar bij neer
Comment
-
Ex Time: 1/125ste.
F:5.6.
150mm met een 18-200mm.
vind het best een knap resultaat hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
De foto is zo getrokken he, niets aan geknipt. Maar ik zal morgen een andere foto ervan posten!
En bedankt Bouk!Nikon D700 --- Nikkor 70-200 f/2.8 --- Nikkor 24-70 f/2.8 --- Nikkor 14-24 f/2.8 --- Nikkor 50 f/1.4
Comment
-
De foto is wat onscherp in de ogen, ik weet het, maar dus op aanvraag voor het volledige gezicht...Last edited by santideflo; 22 augustus 2011, 12:52.Nikon D700 --- Nikkor 70-200 f/2.8 --- Nikkor 24-70 f/2.8 --- Nikkor 14-24 f/2.8 --- Nikkor 50 f/1.4
Comment
Comment