Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De VlaminckBekijk bericht
Idem hier.
Een tip: post eerst wat beelden in fotobeoordeling, daar kan je meer tips verwachten i.v.m. basisvereisten zoals scherpte e.d.
L.
Kheb natuurlijk wel in nabewerking een WOW voorinstelling, die ik een tijdje geleden gedownload had, gebruikt. Daarbij werd de foto dus minder scherp gemaakt. Ik vond het precies een leuk effect, maar blijkbaar is dit dus not done. Genoteerd!
In ieder geval, de foto was dus wel scherper voor de bewerking. En heb nog eens gechecked , het is de 18-200 lens die gebruikt is bij deze foto.
Kheb natuurlijk wel in nabewerking een WOW voorinstelling, die ik een tijdje geleden gedownload had, gebruikt. Daarbij werd de foto dus minder scherp gemaakt. Ik vond het precies een leuk effect, maar blijkbaar is dit dus not done. Genoteerd!
Het is ook een leuk effect op deze foto,
maar mensen hebben nu eenmaal allemaal een andere smaak
en je hoeft je eigen smaak/stijl niet te veranderen daarvoor.
Je kunt de commentaar begrijpen en aanvaarden,
maar je hoeft hem daarvoor nog niet toe te passen als je er zelf niet achter staat
Zou toch graag keer volledig gezicht zien, denk dat foto iets sterker zou zijn met het gehele gezicht. Indien je liever niet het origineel post leg ik mij daar bij neer
Comment