Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dan ga ik voor één keer eens moeilijk doen, wat dat doe ik nooit
Ik vind de huid te fake, de knalwitte nagelranden storen me, de huge bloem-oorbel vind ik ook niks... Vind dat haar linkervoet er nogal verkrampt uitziet en vind de verhoudingen lengte/breedte van het frame niet lekker kijken...
Licht, scherpte en kleuren vind ik wel oké
Dan ga ik voor één keer eens moeilijk doen, wat dat doe ik nooit
Ik vind de huid te fake, de knalwitte nagelranden storen me, de huge bloem-oorbel vind ik ook niks... Vind dat haar linkervoet er nogal verkrampt uitziet en vind de verhoudingen lengte/breedte van het frame niet lekker kijken...
Licht, scherpte en kleuren vind ik wel oké
Ik volg in beperkte mate.
De foto is heel verleidelijk en heeft veel potentieel.
Maar in het zwart-wit komt de huid te gemaakt over voor mij,
op de kleurenversie vind ik het dan wel goed. De oorbel stoort me ook wel wat...
Storen in de zin van: het past niet echt, maar niet dat het me onmiddellijk opviel
en zo stoorde. De zwevende voet komt inderdaad wat te zwaar over.
Enkel met de tenen het been laten raken, of de voet volledig doen zweven was voor mij beter geweest.
En de ogen zijn naar mijn en mijn vriendin haar mening te donker (qua make-up), ze lopen met té veel nadruk weg.
Just our two cents ;-) Maar zeker een heel verdienstelijke poging!!
En de kleurenversie spreekt me ook meer aan :-)
Comment