Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Do

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Do

Vandaag een shootje met Doranyana gehad, een erg mooie meid met veel potentie

Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Re: Do

352 views en helemaal niemand met n mening?

Comment

Plaatsing van stoelpoten en voet : net dat ene tipje (het IS ook gewoon moeilijk)
      En de rechter hand komt ook wat uit het niets...

Rest

(Wat comments betreft : aantal en niveau volgen de beurzen, wordt er maar aan gewoon...
      Groeten Dirk
      Website : http://www.gakrid.be

Comment

Vind het persoonlijk een beetje een weinigzeggende plaat, vind de hoek van haar gezicht niet mooi, huidbewerking op de benen (als die er is) super
        Pose vind ik niet zo mooi en styling+stoel snap ik ook niet helemaal omdat er niet echt een context is (tis studio, dus dan draait alles om je model, wat ze al dan niet aanheeft, de pose, het licht,...)
        Licht is goed, maar niet speciaal of opvallend
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Goede technische foto, alleen komt de pose wat krampachtig over. De mond en de blik zijn zo van "Zit ik zo goed".
          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

En toch is het niet krampachtig. Ze is uit zichzelf zo gaan zitten, en heeft enkele minuten zo gezeten zodat ik het licht bij kon stellen...

Maar goed, t eindresultaat telt

heb inmiddels een nieuwe van haar gepost.

Stoelpoot stukje er net onderuit is een goeie trouwens, daar zal ik de volgende keer nog beter op letten

Comment

Working...
            X