Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Noa

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Noa

Re: Noa

Mmm?? een beetje een gemengd gevoel bij deze "high key" ok ,I love it, maar is dit niet wat overbelicht?? Ik laat het over aan de echte kenners.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hava Bekijk bericht
      Mmm?? een beetje een gemengd gevoel bij deze "high key" ok ,I love it, maar is dit niet wat overbelicht?? Ik laat het over aan de echte kenners.
      Foto intrigeert mij , hoe langer ik hem bekijk hoe beter ik hem vind??? 'k was misschien te snel met mijn oordeel.

Comment

ik vind hem meer dan geslaagd

is het een high key? daar ga ik me niet over uitspreken want ken de techniek enkel van naam

nu, over de foto zelf
        mooie belichting, alle details nog duidelijk zichtbaar, zelfs de zijkant van het haar dat net overgaat in de witte achtergrond

mss een opmerking dat ik zou hebben, is om hem ofwel nog net iets meer te croppen zodat het echt een portretje wordt ofwel iets ruimer te nemen zodat je de punten van het haar nog ziet vooraan
        Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Iets te hard in je achtergrond naar mijn bescheiden mening.
          Nu heb je beetje last van overstraling zelfs op het haar bv en dat maakt het te hard.
          Not bad, maar kon toch ietsje beter.

Comment

Ik vind dat er een ferme gele zweem over hangt, of ligt dat aan mij?
            Ik volg Xafke ivm de overstraling/achtergrond..
            Al doende leert men...

Flickr

Comment

Working...
            X