Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tisha

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tisha

Vandaag geshoot met Tisha and kinda like this one

www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Nice, en de details ook goed voor elkaar!

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Re: Tisha

Vind hem zeer leuk, vooral haar blik.
      Al die verschillende motiefkes is wel even wennen

Juist de vingers vind ik beetje veel licht opvangen, trekken toch wat m'n aandacht.

Djamila

Comment

Mooi hoor , alleen nog een witte jeans en het plaatje klopt helemaal. Je kan hem natuurlijk ook nog overzetten naar ZW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hava Bekijk bericht
          Mooi hoor , alleen nog een witte jeans en het plaatje klopt helemaal. Je kan hem natuurlijk ook nog overzetten naar ZW
          Wou eigenlijk een zwarte jeans, maar dacht: ach, eerste reeks, meisje haar eerste shoot, zal wel niks goeds uitkomen
          Kan em natuurlijk wat donkderder maken in ps, en die zwart-wit omzetting ga k ook eens proberen! Thanks voor de reacties
          www.minnev.be
          Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
            maar dacht: ach, eerste reeks, meisje haar eerste shoot, zal wel niks goeds uitkomen
            eigenlijk een slechte mentaliteit om zo te shooten he

nooit niet doen, integendeel, er zijn soms net van die 'modellen' die voor de 1ste keer poseren en die het supergoed doen, heb er ook zeker zo eentje waar ik al 2 samenwerkingen mee heb gehad en er zijn nog 3 ideeën/locaties in our mind dus nog minimum 3 te gaan
            Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Heel mooie foto Minne! Ondanks het redelijk drukke behangpapier vind ik de totaalplaat rust uitstralen! Keep it up!
              Mijn website | Facebook

Comment

Die verschillende patroontjes trokken ook bij mij direct de aandacht... leuk gedaan. Hele leuke blik ook van het model. Juist die vingers, njah idd wat veel licht daar... maar stoort mij niet zo erg hoor.

Comment

die opvallende patronen (behang & kussens) maken er net een mooie foto van imho
                  Als je z/w versie af is, post hem dan even ... ben een beetje curieus naar resultaat
                  The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Bij deze de z/w versie:

www.minnev.be

Comment

Mmm, ook mooi, maar het meisje heeft zo'n mooie huidskleur dat ik voor de kleurenversie ga, de foto is ook iets levendiger dan maar 't is subtiel.
                      Last edited by Hava; 5 augustus 2011, 17:55.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hava Bekijk bericht
                        Mmm, ook mooi, maar het meisje heeft zo'n mooie huidskleur dat ik voor de kleurenversie ga, de foto is ook iets levendiger dan maar 't is subtiel.
                        Mee eens, kleur vind ik zelf ook beter
                        www.minnev.be

Comment

ga hier voor de zwart/wit versie.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Voor pas bezig te zijn Minne heb je hier een serieus mooie reeks laten zien
                            mijn respect heb je zeker al verdiend
                            zowel de kleur als de b&w doen het voor mij,
                            lichte voorkeur voor de kleur
                            mag zo de HoF in

Comment

Thanks Jeannot en de rest
                              We doen ons best!
                              www.minnev.be

Comment

Working...
                              X