Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Summer 2011

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Summer 2011

Re: Summer 2011

Mooi licht, knap model, heb er niets op aan te merken, kortom, I love it.
    Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

Comment

Sublieme plaat, maar... de string past niet echt bij de foto, vind ik persoonlijk.
      En dan bedoel ik echt gewoon 'die' string. Een andere string of slip of wat dan ook zou het misschien dat laatste procentje voor perfect volmaakt zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Threesa Bekijk bericht
        Sublieme plaat, maar... de string past niet echt bij de foto, vind ik persoonlijk.
        En dan bedoel ik echt gewoon 'die' string. Een andere string of slip of wat dan ook zou het misschien dat laatste procentje voor perfect volmaakt zijn
        volg de mening van de string wel deels, iets klassieker, andere kleur, niet zo van die fijne bandjes

dus een 'groter' model van string ofwel mss zelfs eerder een stringshort of gewoon shortje

voor de rest is de plaat vrij af
        Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Threesa Bekijk bericht

Ik ga met Threesa mee, práchtplaat, model, bewerking sfeer.. misschien paste een mooie kanten hipster hier beter bij...

... nou gewoon een goede reden het nog een keer over te doen!
          Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

Comment

Ook weer een mooie plaat!
            Toch begin ik me wel een beetje af te vragen of al je foto's nu uit 1 shoot komen die je van dit model post, of dat je regelmatig nieuwe shoots hebt met haar (Zoi is de naam die ze gebruikt toch?)
            Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrozenTimes Bekijk bericht
              Ook weer een mooie plaat!
              Toch begin ik me wel een beetje af te vragen of al je foto's nu uit 1 shoot komen die je van dit model post, of dat je regelmatig nieuwe shoots hebt met haar (Zoi is de naam die ze gebruikt toch?)
              hey, allemaal uit dezelfde shoot hoor..
              met die prachtige zomer is het ideaal om nog wat "oude" prentjes te bewerken

Comment

mooie opname maar, vind de liezen niet mooi bewerkt.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  mooie opname maar, vind de liezen niet mooi bewerkt.
                  grt,bouk.
                  ik volg, viel me zelfs meteen op in deze toch mooie plaat
                  groetjes
                  ronny
                  gewoon een canonneke

Comment

Kan de commentaren beetje volgen hier,
                    zou er deze nog bij willen zetten: jammer van die tattoo.

begrijp niet goed dat vrouwen met zo'n mooi lichaam zich tattoo's laten zetten.
                    Is blijkbaar weer vreed in de mode tegenwoordig. Voegt volgens mij niets toe.

Ch.
                    www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door charlemagne Bekijk bericht
                      begrijp niet goed dat vrouwen met zo'n mooi lichaam zich tattoo's laten zetten.
                      Is blijkbaar weer vreed in de mode tegenwoordig. Voegt volgens mij niets toe.

Ch.
                      Je kan de foto er minder door vinden en dat is je volste recht, mag je ook zeker zeggen.
                      Maar hier ga je ook beetje oordelen over haar karakter en dat vind ik niet zo leuk.

Lichaamsversiering is er in alle maten en kleuren, opzichtig of niet.
                      Punt is, een mens doet nog altijd met zijn lichaam wat hij wil.

Zelf zou ik verontwaardigd zijn moest een fotograaf
                      mijn tatoeages weg shoppen zonder mijn mening erover te vragen.
                      Want mensen die niet de modetrend volgen,
                      maar gewoon hun gevoel volgen,
                      vinden een tatoeage een meerwaarde aan hun lichaam of leven.
                      Sommige mensen doen het ook om trauma's op hun manier verwerken.
                      Zie het als een trouwring die al jaren rond je vinger zit,
                      die ga je ook niet voor alles afdoen

Volledig on-topic:
                      Leuke foto, ga ook wel beetje mee in de string-discussie.
                      Vind het beetje speels, hand net niet tot aan borst

Greetz
                      Djamila

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk bericht
                        Je kan de foto er minder door vinden en dat is je volste recht, mag je ook zeker zeggen.
                        Maar hier ga je ook beetje oordelen over haar karakter en dat vind ik niet zo leuk.

Lichaamsversiering is er in alle maten en kleuren, opzichtig of niet.
                        Punt is, een mens doet nog altijd met zijn lichaam wat hij wil.

Volledig on-topic:
                        Leuke foto, ga ook wel beetje mee in de string-discussie.
                        Vind het beetje speels, hand net niet tot aan borst

Greetz
                        Djamila
                        Je hebt zeker een punt, Djamila, en ik bedoel het niet oordelend hoor. Elkeen doet hiermee wat hij wil (behalve mijn kids dan misschien - nu nog niet -). Het was gewoon een opmerking off topic omdat ik het in verschillende NSFW topics opmerk, en misschien doet het hier helemaal niet ter zake. Excuus.

om nog even wat commentaar op de foto te geven:
                        Ik vind het een bijzonder knap model!
                        Licht vind ik zeer goed geslaagd, mooi zacht over het ganse lichaam.
                        De Liezen zijn wellicht zo, dat heb je met die slanke vrouwen wel meer, en lingerie had inderdaad wat 'vrouwelijker' gekozen kunnen zijn.

Ch.
                        www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

Comment

bedankt voor de reacties,
                          er is bijna niets bewerkt aan die foto (comments betreffende de liezen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk bericht
                            Voor playboy hebben ze haar tattoo ook weggehaald

Maarre, heb inmiddels de playboy fotos, en nog veel meer platen van deze dame gezien, en kan oprecht zeggen dat ik die van Greyhorse het liefst zie
                            Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrozenTimes Bekijk bericht
                              Voor playboy hebben ze haar tattoo ook weggehaald

Maarre, heb inmiddels de playboy fotos, en nog veel meer platen van deze dame gezien, en kan oprecht zeggen dat ik die van Greyhorse het liefst zie
                              bedankt voor het compliment, maar denk dat ze bij playboy veel betere fotografen hebben dan ik hoor
                              Anders stuur ik eens een mailke, lijkt me best een leuke job

Comment

Working...
                              X