Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
OFF-T - en mijn madam zag die ingebonden borsten en werd bijna misselijk
( Wat ik me trouwens ook afvraag, en de dames hier zullen dat "misschien wel weten" .. Doet dat geen pokkeveel zeer, die borsten zo ? )
OFF-T - en mijn madam zag die ingebonden borsten en werd bijna misselijk
( Wat ik me trouwens ook afvraag, en de dames hier zullen dat "misschien wel weten" .. Doet dat geen pokkeveel zeer, die borsten zo ? )
Nog nooit uitgeprobeerd op deze manier, maar borsten geven toch ook wel veel mee zu.
Als je die shows ziet met die venten die vanalles doen met hun balzak...
Dan krijg je toch ook wel soms pijn in hun plek,
terwijl dat ook heel rekbaar is zonder problemen.
En ik denk idd dat er misschien wel een manier is zoals gNo aangeeft...
Nog nooit uitgeprobeerd op deze manier, maar borsten geven toch ook wel veel mee zu.
Als je die shows ziet met die venten die vanalles doen met hun balzak...
Dan krijg je toch ook wel soms pijn in hun plek,
terwijl dat ook heel rekbaar is zonder problemen.
En ik denk idd dat er misschien wel een manier is zoals gNo aangeeft...
Djamila
amai djamila, naar wa voor shows kijkt gij, nog nooit gehoord van zulke "show"...
bondage kan mooi zijn in sommige gevallen,met een "gepast" model, op deze manier zoals hier getoond word ik er alleen maar misselijk van, foto op zich vind ik ook niks op deze manier sorry....
amai djamila, naar wa voor shows kijkt gij, nog nooit gehoord van zulke "show"...
ooit al gehoord van de puppetry of the penis?
anders maar eens opzoeken op youtube of eens een show gaan bekijken als deze door het land toeren en dit is regelmatig zenne want de 2 originators hebben volk bijgezocht en opgeleerd omdat ze niet konden voldoen aan de vraag
vind het standpunt nogal raar, de bondage op zich is knap uitgevoerd en met precisie lijkt me maar zie geen meerwaarde aan het feit dat het model op haar zij ligt met de stoel, dit breekt eigenlijk net het beeld af vind ik persoonlijk
en inderdaad ook de verwarming achter haar stoort vrij veel
technisch zit hij wel vrij goed voor de rest, belichting is ok en heel gepast
Kantel hem naar rechts, en je hebt een voorbeeld van 'tilting' (populair nu op fb) .
Pijnlijk is dat volgens mij niet, dat vastbinden.
De foto op zich vind ik knap, het onderwerp is 'not my cup of tea'
anders maar eens opzoeken op youtube of eens een show gaan bekijken als deze door het land toeren en dit is regelmatig zenne want de 2 originators hebben volk bijgezocht en opgeleerd omdat ze niet konden voldoen aan de vraag
ik loop duidelijk achter, ik ben precies nimeer mee tegenwoordig....
zulke "shows" zijn niet aan mij besteed, wist niet eens dat het bestond, heb trouwens heel even naar die links gekeken en snel weer weggeklikt.....na een paar seconden wist ik genoeg.....
ieder zijn ding zekers....
Comment