Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonder woorden (NSFW)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zonder woorden (NSFW)

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk bericht
    ..........
    Dus we doen die waarschijnlijk nog eens over.
    ook leuk voor xippix.
    succes.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk bericht
      Het is de manier waarop iemand het zegt
      Dank je wel voor je mening en we waren van plan nog keer in die richting te kijken.
      Dus we doen die waarschijnlijk nog eens over.
      Misschien best deze keer geen spuitbus, maar gel

Hoe zie jij sierlijker? Meer dan zoals in het andere topic of nog anders?
      Ander topic: http://forum.belgiumdigital.com/f76/...es-373962.html

Greetz
      Djamila
      Ik vind het weer een super sensuele plaat, idd spijtig van die te opvallende lichtvlekken, maar het is volgens mij zeer stijlvol en met respect in beeld gebracht wars van elke vulgariteit. Mag dan misschien enkele technische "mankementjes" vertonen, estetisch vind ik hem meer dan geslaagd.

Comment

Precies, de manier waarop

Ik ga zoiets binnenkort zelf ook doen, en zit ook nog naar de beste optie te kijken. Olie is niet het beste, maar waarschijnlijk vaseline of zo, en dan met n plantenspuitje er druppeltjes op spuiten...
        Ben nog niet uit ge-googled hierop maar gaat vast goed komen
        Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrozenTimes Bekijk bericht
          Precies, de manier waarop

Ik ga zoiets binnenkort zelf ook doen, en zit ook nog naar de beste optie te kijken. Olie is niet het beste, maar waarschijnlijk vaseline of zo, en dan met n plantenspuitje er druppeltjes op spuiten...
          Ben nog niet uit ge-googled hierop maar gaat vast goed komen
          Olie is perfect, ik gebruik Zwitsal Babyolie, maar je gebruikt dat met mate, de huid moet egaal ingesmeerd worden, daarom is een vrouwelijke begeleiding zeer belangrijk, dat is een taak voor de begeleiding. Als het naakte lichaam is behandeld met olie, kan je eerst wat opnames maken zo, die dan gevolgd worden door de opnames met de druppels, maar daar spuit je water met een plantenspuit op je model.

MVG, Jeff C.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
            .......... daarom is een vrouwelijke begeleiding zeer belangrijk......
            ?
            grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              ?
              grt,bouk.

Niet duidelijk , Ja de meeste modellen hebben het niet graag dat de fotograaf hun lijfje inwrijft met olie, en ik werk niet graag met vriendjes of papa's in de studio, dus stel ik als voorwaarde "een vrouwelijke begeleiding"

Nu meer duidelijk Bouk ?
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                ........ dus stel ik als voorwaarde "een vrouwelijke begeleiding"

Nu meer duidelijk Bouk ?
                yep duidelijk... en voor een mannelijk model dus een mannelijk begeleiding.
                grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                  Heummmm, los van alle commotie die een beetje strenge commentaar oplevert, heeft Jeff imho wel gelijk. De suggestie dat zijn reactie is ingegeven door jaloezie is potsierlijk...

Jullie mogen best graag naar de billen van Djamila willen kijken, de foto is toch niet echt goed te noemen :

. de olie is te kwistig en ongelijk verspreid
                  . de belichting zit redelijk fout (kanjers van reflectie op de aanzet van de billen, geen licht onderkant)
                  . eigenlijk vind ik ook de pose ook maar wat gemaakt en kon het een stuk sierlijker..

Gewoon mijn mening
                  Ook wel mijn mening eigenlijk.
                  Vind Jeff zijn tip van vrouwelijke begeleiding een dikke pluim waard!
                  https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    yep duidelijk... en voor een mannelijk model dus een mannelijk begeleiding.
                    grt,bouk.

Ik fotografeer geen mannen, op enkele uitzonderingen na, dus zeg ik eerlijk dat ik daar geen ervaring mee heb !

Comment

Ja, tip vind ik ook wel nuttig! En inmddels wat meer onderzoek gedaan: babyolie = ja, olijfolie of iets dergelijks niet. Dat is te dik en glimt teveel
                      Last edited by FrozenTimes; 28 juli 2011, 15:48.
                      Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrozenTimes Bekijk bericht
                        Ja, tip vind ik ook wel nuttig! En inmddels wat meer onderzoek gedaan: babyolie = ja, olijfolie of iets dergelijks niet. Dat is te dik en glimt teveel
                        Ik heb er goede ervaring mee !

MVG, Jeff C.
                        Last edited by Digipics357; 29 juli 2011, 07:08.

Comment

Jeff, 't is leuk dat je zelf ook foto's post, maar niet in een ander zijn topic
                          Toch bedankt voor het voorbeeld!

Daarbij werk ik het liefst zonder begeleiding, anders is dat toch maar afleiding...
                          Dank u wel voor de tips allemaal, zullen we zeker in het achterhoofd houden.
                          Eerst goed uitsmeren en dan water om druppels te maken
                          Nu hebben we in feite totaal niks gesmeerd, enkel gespoten...

Greetz
                          Djamila

Comment

Working...
                          X