Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonder woorden (NSFW)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zonder woorden (NSFW)

500PX - Twitter - Flickr - Facebook - Website (wordt aan gewerkt)

Re: Zonder woorden (NSFW)

Djamila haar kontje is mooier zo
    Jammer dat het licht niet mooi doorloopt op haar benen.
    Mss beter gewerkt met een zachte creme ipv olie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
      Djamila haar kontje is mooier zo
      Jammer dat het licht niet mooi doorloopt op haar benen.
      Mss beter gewerkt met een zachte creme ipv olie.
      +1 voor mij...

voor mij had het ook net iets lichter gemogen , al zijn die 2 lichtplekken op het kontje nu weer iets "te"

vind deze ook wel beter dan die andere van djamilla,
      http://www.jvs-photography.be/

Comment

leuk gedaan, vooral dat donkere deel van de rug wat weer terug komt bij/in de donkere bilnaad.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind het ook een betere pose, maar het licht stoort inderdaad een klein beetje op het zitvlak zelf. Te felle highlights op de kaken en de rest van de poep niets meer.
          En iets te veel olie gebruikt voor dit soort plaat :s

Gewoon de flitser horizontaal plaatsen, ipv onder een hoek ten opzichte van de vloer, lost dit normaal op. Of zo krijg ik toch toch bij dergelijke shots de juiste belichting

Comment

Mooi gedaan
            Djamila je wordt herkend aan je zitvlak
            Moet dat stukje armband of uurwerk niet weg?
            Mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

Comment

Mmmm, niet echt een hoogvlieger hé, veel te veel olie, en dan die lichtvlekken op haar kont, der komt precies nen auto aangereden met zijn koplampen aan !
              Het zal een leuke shoot geweest zijn, maar dit beeld is voor mij niet showcase waardig !

MVG, Jeff C.
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Met uitzondering van de laatste reactie die enkel bedoeld is om af te kraken, iedereen bedankt voor de opbouwende kritiek.
                Het had inderdaad beter geweest met lange smalle softboxen. (Staan op de verlanglijst :P)

"Gewoon de flitser horizontaal plaatsen, ipv onder een hoek ten opzichte van de vloer, lost dit normaal op."
                Ga ik zeker eens proberen! Bedankt voor de tip!

"Mss beter gewerkt met een zachte creme ipv olie. "
                ook genoteerd

Nog effe @ Jeff C.: Ik heb gelezen wat U op het forum van MN geschreven hebt. En u hebt het volledige recht om uw ongezouten mening te geven over elke foto die u wil, maar als u dan enkel de slechte dingen gaat aanwijzen zonder enige tips te geven hoe het dan wel moet/kan, gaan er nog heel veel kwade reacties komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                  Mmmm, niet echt een hoogvlieger hé, veel te veel olie, en dan die lichtvlekken op haar kont, der komt precies nen auto aangereden met zijn koplampen aan !
                  Het zal een leuke shoot geweest zijn, maar dit beeld is voor mij niet showcase waardig !

MVG, Jeff C.
                  Wat ik overigens erg jammer vind is dat al je eigen foto's op dit forum blijkbaar uitgeschakeld zijn. Ik krijg namelijk bij zo'n reactie óf de indruk dat er iemand jaloers is, óf dat we met iemand te maken hebben die alles al weet en hier eigenlijk alleen maar komt om af te kraken... En omdat je geen website vermeld hebt, geen foto's post en alleen nog maar dingen verkoopt, krijg ik de indruk dat je onder de eerste categorie behoort..
                  Jammer.....

On topic: de highlights is al besproken. verder denk ik dat ie het best goed in z/w zal doen, en ook mogen de middentonen van mij een tikkie lichter.
                  Wel inderdaad mooier dan de vorige
                  Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Comment

Nog effe @ Jeff C.: Ik heb gelezen wat U op het forum van MN geschreven hebt. En u hebt het volledige recht om uw ongezouten mening te geven over elke foto die u wil, maar als u dan enkel de slechte dingen gaat aanwijzen zonder enige tips te geven hoe het dan wel moet/kan, gaan er nog heel veel kwade reacties komen.
                    Ja , normaal verwacht ik dat je uit mijn reactie weet hoe je het niet moet doen, zoals je ook kon lezen op MN moet je van mij niet gaan verwachten van op iedere reactie een beschrijving te gaan geven hoe je het dan wel moet doen.

MVG, Jeff C.
                    Last edited by Digipics357; 25 juli 2011, 17:48.
                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Wat ik overigens erg jammer vind is dat al je eigen foto's op dit forum blijkbaar uitgeschakeld zijn. Ik krijg namelijk bij zo'n reactie óf de indruk dat er iemand jaloers is, óf dat we met iemand te maken hebben die alles al weet en hier eigenlijk alleen maar komt om af te kraken... En omdat je geen website vermeld hebt, geen foto's post en alleen nog maar dingen verkoopt, krijg ik de indruk dat je onder de eerste categorie behoort
                      Jammer.....
                      Gelukkig is het "niet posten" nog een van de weinige vrijheden die der zijn over gebleven op BD, ik heb daar bewust voor gekozen, geruime tijd geleden.
                      Verder laat het me koud wat een ander van me denkt !

MVG, Jeff C.

Comment

Uw handtekening zegt alles natuurlijk.
                        Discussie hierbij gesloten

Comment

Het gaat ook niet om het niet posten op zich, maar de weinig toegevoegde waarde die jouw post biedt in dit topic... Post dan niet inderdaad
                          Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Comment

Heummmm, los van alle commotie die een beetje strenge commentaar oplevert, heeft Jeff imho wel gelijk. De suggestie dat zijn reactie is ingegeven door jaloezie is potsierlijk...

Jullie mogen best graag naar de billen van Djamila willen kijken, de foto is toch niet echt goed te noemen :

. de olie is te kwistig en ongelijk verspreid
                            . de belichting zit redelijk fout (kanjers van reflectie op de aanzet van de billen, geen licht onderkant)
                            . eigenlijk vind ik ook de pose ook maar wat gemaakt en kon het een stuk sierlijker..

Gewoon mijn mening
                            Groeten Dirk
                            Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht

Gewoon mijn mening
                              Het is de manier waarop iemand het zegt
                              Dank je wel voor je mening en we waren van plan nog keer in die richting te kijken.
                              Dus we doen die waarschijnlijk nog eens over.
                              Misschien best deze keer geen spuitbus, maar gel

Hoe zie jij sierlijker? Meer dan zoals in het andere topic of nog anders?
                              Ander topic: http://forum.belgiumdigital.com/f76/...es-373962.html

Greetz
                              Djamila
                              Last edited by Guest; 26 juli 2011, 12:47.

Comment

Working...
                              X