Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

--- Pod ---

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: --- Pod ---

ben al een paar keer terug komen kijken.

mijn idee

je hebt haar linker zij ( rechts voor de kijker dus) naar binnen gedrukt
    mooi voor de vorm
    alleen heeft ze nu een onnatuurlijk groot oksel
    de lengte van de oksel is even lang als de boven arm.

het is maar een gok, er zit naar mijn gevoel iets niet helemaal juist met de verhouding.
    Wel, my dear friend Steven....ben blij voor je, dat het maar een "gok" is, want je zit er volledig naast

Waarom zou ik een vrouw van 1,76 m en 52 kg moeten naar binnen drukken en zo vermageren?....het model heeft dit nu echt niet nodig

Deze vrouw danst, doet aan turnen en grs op hoog niveau sinds meer dan 23 jaar.

Hierdoor heeft ze ook schouders ongeveer 6 cm breder dan een doorsnee "onsportief" model.

De proporties, nek /schouder / bovenarm, onderarm / hand , kloppen voor mij alleszins...(dit alles nog eens in draaiende beweging )

Pro danseressen hebben ook veel meer beweging en vervorm mogelijkheden dan een doorsnee model....

Deze foto gaat ook meer over kleding, en hieromtrent , is het bovendeel heel strak " corset achtig" , en de onderkant heel breed, en uitwaaiend...

Persoonlijk vind ik het trouwens heel boeiend werken met iets minder "standaard" modellen ,...het verruimt en versterkt zeker mijn zienswijze...

Dat je persoonlijk zulke modellen onnatuurlijk of minder mooi vind is natuurlijk je volle recht

Grtz, Daniel

Comment

ik vind het zelfs een heel mooi model, laat daar geen misverstand over bestaan.
      Het was idd een gok.....
      Een amateur maakt zich druk om scherpte
      een professioneel maakt zich druk in de verkoop
      een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

Comment

lovely!!!
        Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

Comment

Nice,

(mss een tikkel minder contrast)
          The soul would have no rainbow, had the eyes no tears.
          http://www.duister.org - http://www.facebook.com/duisterdotorg

Comment

Working...
          X