Nog eentje van deze dame. Geen studioshot, maar gewoon buiten met n parapluutje ala strobist setje
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jelke Closeup
Collapse
X
-
-
Re: Jelke Closeup
mooi en zeker centreren, en de max 900 gebruiken.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JordiC Bekijk berichtknap, en dat voor geen studiofoto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hava Bekijk berichtDa's bijna niet te geloven hé
Als ge weet hoe 't moet is da ni zo moeilijk zelle...Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk berichtAls ge weet hoe 't moet is da ni zo moeilijk zelle...
Comment
-
-
Da komt wel... oefening is de moeder van de raad, of hoe was het ook alweer?Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
-
Deze is een uitzondering omdat ik hier als primaire lichtbron de flitser heb gebruikt en als opvullicht het natuurlijke licht, maar zou je een stapje verder gaan en dusdanig flitsen dat je daglicht zo goed als geen geen invloed meer heeft (flitsers en evt reflectiescherm) dan maakt t ook niet meer uit of je in de studio of buiten staat. Day to night heet die techniek geloof ikLook, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrozenTimes Bekijk berichtDeze is een uitzondering omdat ik hier als primaire lichtbron de flitser heb gebruikt en als opvullicht het natuurlijke licht, maar zou je een stapje verder gaan en dusdanig flitsen dat je daglicht zo goed als geen geen invloed meer heeft (flitsers en evt reflectiescherm) dan maakt t ook niet meer uit of je in de studio of buiten staat. Day to night heet die techniek geloof ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hava Bekijk berichtMerci voor de uitleg," day to night" had ik nog nooit van gehoord.
Simpele uitleg :0)Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.
Comment
Comment