Closeupje van Jelke:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Portretje
Collapse
X
-
-
Re: Portretje
Niet mis en zou ook graag weten hoe je die ogen zo mooi helder met kleine pupillen krijgt in studio...
Wel kleine opmerking, ik ben niet voor geblurde gezichtjes, maar deze vind ik nu net iets teveel textuur op wang, maar denk dat het zo eruitziet door make-up.
Dus misschien daar heel lichtjes wat effenen, zou voor mij het nog iets sterker maken.
Voor de rest
-
-
Dit was niet in de studio, maar gewoon buiten met een Metz 58-AF1 op n statief met shoot through parapluutje
je kunt die pupillen klein krijgen als je eerst even voorflitst, maar dat heb ik hier dus niet gedaan
De structuur is echt haar huid zelf, ze had vrijwel geen makeup op. Kan hem wel zachter maken, maar vind het zelf eigenlijk niet zo storendLook, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.
Comment
-
Puur uit interesse, welke browser gebruik je?
het viel mij namelijk op dat FF hem bij mij thuis (gecalibreerd scherm) te rood / roze weergeeft, en IE en lokaal opgeslagen wel goed.
kleurprofiel is gewoon sRGB...
En van meer geel wordt ie echt niet mooier vind ikLook, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrozenTimes Bekijk berichtDit was niet in de studio, maar gewoon buiten met een Metz 58-AF1 op n statief met shoot through parapluutje
je kunt die pupillen klein krijgen als je eerst even voorflitst, maar dat heb ik hier dus niet gedaan
De structuur is echt haar huid zelf, ze had vrijwel geen makeup op. Kan hem wel zachter maken, maar vind het zelf eigenlijk niet zo storend
En structuur, als jij em zo goed vindt... Geen probleem voor mij zu
Fotograaf beslist
Comment
-
Comment