Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mariano

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mariano

Jos
    Site

Re: Mariano

Leuk plaatje

Comment

289 lezingen ?

dank aan xafke voor de pos. reactie
      Jos
      Site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Josv Bekijk bericht
        289 lezingen ?

dank aan xafke voor de pos. reactie
        Die 'madammen' zijn altijd veel te oranje in het gezicht en dat stoort mij keer op keer...
        Ok, 't is een ras apart
        Maar make-up moet wel 'goed' gebeuren zoals bij een echte vrouw, toch mijn gedacht
        Overdrijven moet natuurlijk in dit genre, maar dan met huidtint in gedachte...

Weet niet of dit veel nut heeft voor u, want voor de rest vind ik de foto wel goed.

Greetz
        Dj

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk bericht
          Die 'madammen' zijn altijd veel te oranje in het gezicht en dat stoort mij keer op keer...
          Ok, 't is een ras apart
          Maar make-up moet wel 'goed' gebeuren zoals bij een echte vrouw, toch mijn gedacht
          Overdrijven moet natuurlijk in dit genre, maar dan met huidtint in gedachte...

Weet niet of dit veel nut heeft voor u, want voor de rest vind ik de foto wel goed.

Greetz
          Dj
          van de make-up hebt u volkomen gelijk, maar leg het maar uit aan dit model, zij doen de make-up altijd liever zelf

Weet niet waar de tekst hier gebleven is , is anders dan in mijn mail, gaat over fot en site weg
          Foto zou toch moeten zichtbaar zijn en website ook : gebruik ook firefox
          Jos
          Site

Comment

Rondingen goed in beeld gebracht
            En als man is 't toch een knappe dame ...

greetz
            Cheeta
            Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
            flickr

Comment

Working...
            X