Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het meisje dat in haar dromen leeft - part ii

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • het meisje dat in haar dromen leeft - part ii



    model: steffi de greve
    mua & hair: eefje bolsens
    concept, photo & edit: leentje schoofs
    styling: all of us together from our own wardrobes

    locatie: kalmthout
    concept: "the girl who lived in her dreams", met als uitvoering een échte luchtmatras die we op het water legden, en alle accessoires errond. Meer van deze reeks te vinden op m'n facebookpagina www.facebook.com/leentje.schoofs.photography.

    Bedankt voor jullie feedback!

    exif:
    Canon Eos 5D mk II
    0.001 sec (1/1250)
    Aperture f/2.8
    Focal Length 60 mm
    ISO Speed 100
    Last edited by LittleLeentje; 8 juli 2011, 08:59.
    * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

  • #2
    Re: het meisje dat in haar dromen leeft - part ii

    die's wel leuk zo!

    zo steekt de luchtmatras nie af ook.
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: het meisje dat in haar dromen leeft - part ii

      Erg mooi, knappe styling en afwerking . Zou nog beter overkomen (en mss wat meer bijval kennen) mocht de foto op de toegelaten 900 px zijn.
      Groeten Dirk
      Website : http://www.gakrid.be

      Comment


      • #4
        Re: het meisje dat in haar dromen leeft - part ii

        Sorry, maar dit is voor mij helemaal geen showcase, veel te veel objecten overbelicht, kleuren zijn niet wat ze moeten zijn, vind het gewoon jammer om met dit model zo'n foto's te maken, pas op, dit is mijn opinie, hoeft daarvoor niet een anders zijn/haar opinie te zijn, maar wil het toch hier posten zodoende je er misschien iets aan hebt. Het gaat hem louter over de foto, voel je niet persoonlijk aangevallen aub. Bij je vorige foto die je poste met dit model had ik ook al dit gevoel. Bij mij trekt de aandacht naar alles wat niet moet, het model moet ik echt gaan zoeken tussen de witte vlekken.

        Laat mijn commentaar een gezonde discussie opbouwen waarom jullie dit zo erg mooie foto vinden, knappe afwerking vinden??

        Grts Joeri
        Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

        Comment


        • #5
          Re: het meisje dat in haar dromen leeft - part ii

          Vind die 2de uit de reeks die ik zag op je Facebookfanpagina een pak sterker. Heel leuke reeks voor de rest!
          https://www.tinicleemputfotografie.com/

          Comment


          • #6
            Re: het meisje dat in haar dromen leeft - part ii

            Oorspronkelijk geplaatst door Joeri De Grande Bekijk bericht
            Sorry, maar dit is voor mij helemaal geen showcase, veel te veel objecten overbelicht, kleuren zijn niet wat ze moeten zijn, vind het gewoon jammer om met dit model zo'n foto's te maken, pas op, dit is mijn opinie, hoeft daarvoor niet een anders zijn/haar opinie te zijn, maar wil het toch hier posten zodoende je er misschien iets aan hebt. Het gaat hem louter over de foto, voel je niet persoonlijk aangevallen aub. Bij je vorige foto die je poste met dit model had ik ook al dit gevoel. Bij mij trekt de aandacht naar alles wat niet moet, het model moet ik echt gaan zoeken tussen de witte vlekken.

            Laat mijn commentaar een gezonde discussie opbouwen waarom jullie dit zo erg mooie foto vinden, knappe afwerking vinden??

            Grts Joeri
            Hey joeri,

            Bedankt voor je mening. Die waardeer ik. Die kleuren zijn mijn stijl. Die zogenaamde overbelichting (ik heb bewust stukken lichter gemaakt) ook. En ik hou van pastel, lichte kleuren. De styling is daar ook helemaal op gebaseerd.

            De bedoeling van deze reeks was om een heel dromerig tafereel neer te zetten. Zie de titel. Het hoefde niet allemaal realistisch te zijn, dus het beeld is in die visie daar ook naar bewerkt.

            Dat wou ik je effe meegeven.
            Groetjes

            Leentje
            * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

            Comment


            • #7
              Re: het meisje dat in haar dromen leeft - part ii

              Bedankt voor je uitleg Leentje, had ondertussen je stijl ontdekt door wat opzoekingswerk
              Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

              Comment

              Working...
              X