Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Niet verkeerd!
Enige twijfel over de lichtvlekken op de voorhoofd, hij mag dan wel bezweet zijn, maar misschien iets meer druppels i.p.v. overbelichte vlekken.
Heel sterke foto, maar ik mis precies iets...
Misschien had ik de verzadiging naar beneden gehaald, met uitzondering van in de roestvlekken. In die vlekken dan contrast en zwarting omhoog trekken.
Maar dat is ook maar mijn idee he ^^
Zoiets bijvoorbeeld (helemaal niet volledig afgewerkt natuurlijk).
Last edited by Threesa; 5 juli 2011, 20:30.
Reden: Voorbeeldfoto
Heel sterke foto, maar ik mis precies iets...
Misschien had ik de verzadiging naar beneden gehaald, met uitzondering van in de roestvlekken. In die vlekken dan contrast en zwarting omhoog trekken.
Maar dat is ook maar mijn idee he ^^
Zoiets bijvoorbeeld (helemaal niet volledig afgewerkt natuurlijk).
Deze komt zo op een Add,en dan mag het zeker niet te donker zijn
De foto die je gebruikt hebt is een Jpeg bestand en daar kan je moeilijk op
Verder gaan.ik wil ook nog even meegeven dat deze heel weinig bewerking gehad heeft
Deze komt zo op een Add,en dan mag het zeker niet te donker zijn
De foto die je gebruikt hebt is een Jpeg bestand en daar kan je moeilijk op
Verder gaan.ik wil ook nog even meegeven dat deze heel weinig bewerking gehad heeft
Op een JPEG kan ik inderdaad niet ideaal de bewerking doen die ik voor ogen had, het was gewoon een ruwe uitwerking van wat onmiddellijk bij mij in gedachten kwam.
Maar voor een Add zou dat inderdaad misschien te donker zijn.
En ik beweer ook zeker niet dat het geen goede foto ofzo is he ;-)
Het is echt een heel goede foto. En chapeau als er echt nauwelijks bewerking aan gebeurd is!!
Op een JPEG kan ik inderdaad niet ideaal de bewerking doen die ik voor ogen had, het was gewoon een ruwe uitwerking van wat onmiddellijk bij mij in gedachten kwam.
Maar voor een Add zou dat inderdaad misschien te donker zijn.
En ik beweer ook zeker niet dat het geen goede foto ofzo is he ;-)
Het is echt een heel goede foto. En chapeau als er echt nauwelijks bewerking aan gebeurd is!!
is helemaal niet erg Treesa iedereen bedankt voor de comment 's
Comment