Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pumping Iron

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pumping Iron

Waleed Sokkar

Casual Wear Sany Jeans

Groetjes

jeannot

Re: Pumping Iron

Niet verkeerd!
    Enige twijfel over de lichtvlekken op de voorhoofd, hij mag dan wel bezweet zijn, maar misschien iets meer druppels i.p.v. overbelichte vlekken.

Comment

ik vind het goed.
      mooie toning ook.

Comment

Heel sterke foto, maar ik mis precies iets...
        Misschien had ik de verzadiging naar beneden gehaald, met uitzondering van in de roestvlekken. In die vlekken dan contrast en zwarting omhoog trekken.

Maar dat is ook maar mijn idee he ^^
        Zoiets bijvoorbeeld (helemaal niet volledig afgewerkt natuurlijk).

Last edited by Threesa; 5 juli 2011, 20:30. Reden: Voorbeeldfoto

Comment

De paar lichtvlekken pak ik er wel bij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Threesa Bekijk bericht
            Heel sterke foto, maar ik mis precies iets...
            Misschien had ik de verzadiging naar beneden gehaald, met uitzondering van in de roestvlekken. In die vlekken dan contrast en zwarting omhoog trekken.

Maar dat is ook maar mijn idee he ^^
            Zoiets bijvoorbeeld (helemaal niet volledig afgewerkt natuurlijk).

Deze komt zo op een Add,en dan mag het zeker niet te donker zijn
            De foto die je gebruikt hebt is een Jpeg bestand en daar kan je moeilijk op
            Verder gaan.ik wil ook nog even meegeven dat deze heel weinig bewerking gehad heeft

Comment

goed shot, mis wel een tok in de broek bij zo,n toch wat sexy opname.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                Als ik beiden vergelijk ga ik toch nog altijd voor lichtere versie, de donkere versie is me te donker.

Comment

Lichtere versie, absoluut!! Iets donkerder zou "misschien" mogen maar zeker niet zo donker als de bewerkte post.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                    De foto die je gebruikt hebt is een Jpeg bestand en daar kan je moeilijk op
                    Verder gaan.ik wil ook nog even meegeven dat deze heel weinig bewerking gehad heeft
                    Op een JPEG kan ik inderdaad niet ideaal de bewerking doen die ik voor ogen had, het was gewoon een ruwe uitwerking van wat onmiddellijk bij mij in gedachten kwam.

Maar voor een Add zou dat inderdaad misschien te donker zijn.
                    En ik beweer ook zeker niet dat het geen goede foto ofzo is he ;-)
                    Het is echt een heel goede foto. En chapeau als er echt nauwelijks bewerking aan gebeurd is!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Threesa Bekijk bericht
                      Op een JPEG kan ik inderdaad niet ideaal de bewerking doen die ik voor ogen had, het was gewoon een ruwe uitwerking van wat onmiddellijk bij mij in gedachten kwam.

Maar voor een Add zou dat inderdaad misschien te donker zijn.
                      En ik beweer ook zeker niet dat het geen goede foto ofzo is he ;-)
                      Het is echt een heel goede foto. En chapeau als er echt nauwelijks bewerking aan gebeurd is!!
                      is helemaal niet erg Treesa iedereen bedankt voor de comment 's

groetjes

Jeannot

Comment

Toch gek om een vreemd hoofd om mijn lijf te zien

Weer een mooie plaat jeannot
                        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Working...
                        X