Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Evelien int zwet en wit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Evelien int zwet en wit

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    ..tja ik wil niks zeggen maar ik zal ten eerste mijn dochter nooit zo ver krijgen en ten tweede das toch nie van deze tijd dat uw dochter bijna zo natuurlijk staat te poseren zoals ze voor haar vriendje zou gaan..Pasop en ik ben geen pater hé?
    Het zal wel een discussie worden over opvattingen maar ik ga daar zeker niet meer op in als je het niet erg vind om niet te veel Of-topic te gaan..
    Maar je hebt een mooie dochter en de opnames zeer goed..Ze zal fier zijn geweest.
    Modelleren is modelleren, ongeacht voor wie je het doet.
    Maar Lonely, ik zie dat je van gistel bent, niet zo ver van bij mij dus.
    Ge moogt je dochter altijd eens uitlenen xD

Comment

Voor mij is deze fotograaf het best te vertrouwen en waarom mogen dochters van andere vaders wel op deze manier poseren en zijn eigen dochter niet?

Prachtige serie met respect voor de dochter (weergegeven).

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nikonias Bekijk bericht
        Voor mij is deze fotograaf het best te vertrouwen en waarom mogen dochters van andere vaders wel op deze manier poseren en zijn eigen dochter niet?

Voila, dat is gesproken cé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
          Dat je ze langs mekaar gezet hebt mss
          Ha-ha! Ja!

Ik vind ze heel mooi! En overigens veiliger poseren dan voor eigen ouder wordt het niet...

Comment

prachtige reeks.

@ fredjefoto: Je weet het evt. verhaal achter het meisje niet.
            Er zijn genoeg meisjes die niet willen poseren bij vreemde fotografen...
            Wie kan je beter vertrouwen dan je eigen vader (in de meeste gevallen toch)?
            En mij lijkt het nog altijd geen NFSW, dus zo raar is het toch niet.

terug over de foto: benieuwd naar de volgende reeks

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              ..tja ik wil niks zeggen maar ik zal ten eerste mijn dochter nooit zo ver krijgen en ten tweede das toch nie van deze tijd dat uw dochter bijna zo natuurlijk staat te poseren zoals ze voor haar vriendje zou gaan..Pasop en ik ben geen pater hé?
              Het zal wel een discussie worden over opvattingen maar ik ga daar zeker niet meer op in als je het niet erg vind om niet te veel Of-topic te gaan..
              Maar je hebt een mooie dochter en de opnames zeer goed..Ze zal fier zijn geweest.
              tja, ik zeg ook niet dat jij je dochter zo ver hoeft te krijgen, ik moet daar ook niets voor doen en verplicht mijn dochters tot niets.
              en voor haar vriendje zal ze wel andere dingen doen dan zo natuurlijk te staan poseren, en zoals je zelf aangeeft, das toch nie van deze tijd, gelijk heb je, op 20 jarige leeftijd doen die wel andere dingen dan poseren
              en dat je geen pater bent, misschien maar best, want zijn die nog te vertrouwen in deze tijd
              amen
              gewoon een canonneke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driver Bekijk bericht
                en dat je geen pater bent, misschien maar best, want zijn die nog te vertrouwen in deze tijd
                amen
                Touché ;-)

Comment

dochter of niet, mooie reeks die in het groot pas tot z'n recht komt

Comment

Mooie reeks!
                    Persoonlijk zou ik zo niet kunnen poseren voor m'n vader, dus chapeau voor haar!
                    Alhoewel ik nu toch wel aan het twijfelen ben, moest m'n vader een goede fotograaf zijn...
                    Mooie foto's zijn mooie foto's tenslotte!

En jah zeg nu zelf, hij zit aan de bron... Wie zou daar nu geen gebruik van maken?

Greetz
                    Dj

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nikonias Bekijk bericht

Ik heb toch niet gezegd dat het verboden is???

Mooie reeks!
                      Persoonlijk zou ik zo niet kunnen poseren voor m'n vader, dus chapeau voor haar!
                      Alhoewel ik nu toch wel aan het twijfelen ben, moest m'n vader een goede fotograaf zijn...
                      Mooie foto's zijn mooie foto's tenslotte!

En jah zeg nu zelf, hij zit aan de bron... Wie zou daar nu geen gebruik van maken?

Greetz
                      Thats what I am trying to say...
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                      X