Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik twijfel aan de mindere belichting op het gezicht, twijfel of er nu meer licht op mocht of het zo moet blijven
enige dat mij een beetje stoort, is haar ketting
Bedankt voor je reactie, Userke!
Ik wil vaak diepte in mijn foto's, maar ik kan inkomen dat het misschien iets lichter had gemogen, al vind ik het niet hinderlijk donker. Heb ik altijd wéér een excuus om het model wéér vol te kliederen!
De rozenkrans vind ik er persoonlijk wel bij passen.
Greetz, Gé
Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires
Oorspronkelijk geplaatst door SjraaroetvenloBekijk bericht
Bedankt voor je reactie, Userke!
Ik wil vaak diepte in mijn foto's, maar ik kan inkomen dat het misschien iets lichter had gemogen, al vind ik het niet hinderlijk donker. Heb ik altijd wéér een excuus om het model wéér vol te kliederen!
De rozenkrans vind ik er persoonlijk wel bij passen.
Greetz, Gé
tis geire gedaan
lol, les excuses sont faites pour s'en servir he
het licht is een persoonlijk smaak he daarmee dat ik ook zei van ik twijfel dus plaats eentje met een haarlicht he
je mag altijd laten weten wanneer je ze nog eens volkliedert
Al paar keer komen kijken vandaag...
Leuk kleurtjes, buiten de beha, daar had ik toch voor zwart gekozen ofzo.
Rozenkrans voor mij ook weg, is gewoon storend gegeven in het beeld.
En ook beetje clean in feite, niks van spetters op de beha zelf, vond dat beetje spijtig.
Zou voor mij het spontaan effect nog vergroten, nu lijkt het beetje gemaakt voor mij.
Samenvatting: Zeker geen misse foto, maar als je het dan toch een tweede keer gaat doen, laat je dan volledig gaan
het licht is een persoonlijk smaak he daarmee dat ik ook zei van ik twijfel dus plaats eentje met een haarlicht he
je mag altijd laten weten wanneer je ze nog eens volkliedert
zo kan ik mss komen meekijken en iets leren
Helaas spreek ik geen Frans... Want mijn favoriete zangeres is de Franse zangeres Patricia Kaas!
Ik weet niet of jij wat van mij kan leren, maar je bent zeker welkom bij een eerstvolgende keer!
Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires
Al paar keer komen kijken vandaag...
Leuk kleurtjes, buiten de beha, daar had ik toch voor zwart gekozen ofzo.
Rozenkrans voor mij ook weg, is gewoon storend gegeven in het beeld.
En ook beetje clean in feite, niks van spetters op de beha zelf, vond dat beetje spijtig.
Zou voor mij het spontaan effect nog vergroten, nu lijkt het beetje gemaakt voor mij.
Samenvatting: Zeker geen misse foto, maar als je het dan toch een tweede keer gaat doen, laat je dan volledig gaan
Djamila, jij ook bedankt voor je uitgebreide reactie! Whitley had zelf de verf meegenomen, het waren kleine tubetjes, ik zal haar de volgende keer zelf insmeren en zorgen voor enkel grote potten! (deed ze nu zelf) om een sterker effect te krijgen op bh is iig een goed argument!
zelden let ik op detail maar nu zie ik aan haar rechter bandje (camera links) zo een wit eticket.
verf vind ik ook iets te "clean".
ik zou het nog eens overdoen want volgens mij kan jij er meer uithalen.
wimpers iets kleiner ,verf iets meer(of meer uitgewreven nu ligt het er gewoon op)
www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future
zelden let ik op detail maar nu zie ik aan haar rechter bandje (camera links) zo een wit eticket.
verf vind ik ook iets te "clean".
ik zou het nog eens overdoen want volgens mij kan jij er meer uithalen.
wimpers iets kleiner ,verf iets meer(of meer uitgewreven nu ligt het er gewoon op)
Hallo Stach, jij ook bedankt voor je reactie!
Het "etiket", zoals jij zegt, is echt verf!
Gr. Gé
Comment