Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
+ 1 Ben ik blij dat sommigen hier mijn geposte foto's mijden
DIT IS GEEN REACTIE OP DE FOTO, maar een reactie op een reactie.
Not done op een forum.
Op het uitroepteken klikken om dit te melden had geen resultaat.
Mods, als u die comment laat staan, heb dan ook de moed de mijne te laten staan.
of hanteert u twee maten, twee gewichten???
why can't we all just get along... dit is een forum over foto's niet over ego's vecht het uit onder elkaar in pm of op de speelplaats ofzo maar laat PPP feedback op zijn beeld krijgen zonder teveel gezever
Idd, want je had een heel knap model, met dat lange haar en met dat lange kleed.....Het komt ook voor mij wat 'doods' over
Heb je er nog van deze shoot?
Idd, want je had een heel knap model, met dat lange haar en met dat lange kleed.....Het komt ook voor mij wat 'doods' over
Heb je er nog van deze shoot?
tuurlijk zijn er andere, maar ikzelf vind deze de mooiste. Juist door de plaatsing in deze omgeving. Hoe moet ik dat trouwens voorstellen interactie met de omgeving: de weg kussen, de straat vegen??
Tsja en regels van derden doe ik niet aan soms vind ik er van afwijken juist mooier (alles is heel persoonlijk natuurlijk)
Comment