Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik dacht dat ik vanmiddag al gereageerd had op deze foto, maar dat was dan blijkbaar alleen maar in m'n gedachten
Ik vind hem fascinerend, van make-up tot afwerking.
En wat ik helemaal super vind is dat je de huid (volgens mij...) helemaal herschilderd hebt en het past dan nog perfect in het concept ook.
Dat lukt niet zomaar met elke foto.
Volgens mij is het de futuristische haarstijl en kleding van het model dat de perfecte huid normaal doet lijken.
Je had misschien wel de rand van het gezicht wat harder mogen laten overgaan in de haarlijn, maar dat heb je waarschijnlijk wel geprobeerd.
Je hebt een fan bij
Zou het mogelijk zijn om een grotere versie te linken?
Ben paar dagen ertussen uit geweest , en dan mis je deze plaat
De reden is dat ik een nieuwe wagen heb gekocht en mijn garage heb moeten aanpassen , maar dit ff offtopic
Amai , wat een plaat , ik ben van mijn sokken geblazen .
Mijn respect heb je alvast Jeannot ; maar dat wist je al
En gefeliciteerd met je HOF , zeer verdiend
prachtige nabewerking van dit plaatje
dus deze staat zeer terecht in de HoF
proficiat met je verdiende plaats
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment