Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

op het boomstammetje...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• op het boomstammetje...

| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Re: op het boomstammetje...

knappe plaat, alleen zijn voor mij het gezicht en rechterarm van het model mss iets teveel opgepoetst in vergelijking dan met het been en linkerarm waar je de donshaartjes dan wel nog ziet

voor de rest niet veel op aan te merken

knappe belichting, stoere killer-blik van het model
    Website: http://www.svisimaging.be

Comment

pfff knappe plaat
      een mens krijgt direct zin om die boom in stukken te zagen voor de haard heh

minpuntje is het "rim"-glimmertje op de neus

Comment

Buiten het teveel nabewerken van het gezicht ten opzichte van de rest van het lichaam, vind ik ook de boomstam iets teveel naverscherpt overkomen waardoor ie teveel aandacht vraagt.
        Pose vind ik (vooral linkerarm op haar schoot) niet echt prettig kijken, maar haar blik is top!

Kleuren zien er ook goed uit, maar de hele foto had van mij ook wel wat lichter gemogen. In ieder geval een goed geslaagde foto, maar toch net niet helemaal voor mij
        Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Comment

Het ruwe contrast tegen de zachte huid maakt hier de foto perfect af
          Het lijkt zo alsof de boom te scherp is, maar dit krijg je als je met licht bij avondval
          shoot, zou maar vreemd overkomen als de boom hier soft moest overkomen

Comment

Working...
          X