Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kim

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kim

    Een van de weinige foto's die ik in de showcase durf plaatsen.

    Aangezien ik geen studio heb, zijn de foto's genomen voor de muur in onze woonkamer, met strobist flits en paraplu, zonder reflectiescherm (heb er nog geen houder voor). Meer uit dezelfde reeks hier: link
    Ik ben dus nog maar een beginner op dit vlak, FF camera staat gepland voor volgend jaar, voorlopig nog met 350D.

    Alvast bedankt voor jullie tips!

    Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
    BLOG

  • #2
    Re: Kim

    Zowel fotograaf, model, flitser, paraplu en muur hebben prima hun best gedaan bij het tot standkomen van deze foto. Goede belichting en scherpte, mooie toonwaarden.
    Misschien hoeft het kleine haarlokje op de schouder niet (maar dit is slechts een detail).
    Zelf zou ik er bovenaan nog een klein stukje afhalen (maar dat is uiteraard een persoonlijke smaak).

    Guy
    www.guydewestelinckfotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: Kim

      mooi heel beperkte scherptediepte. Model lijkt nog een tikje onwennig en de zwwit omzetting zou wat mij betereft iets helderder mogen. Weet niet of je fotobewerkingsprogramma hebt, maar misschien ook ietwat oneffenheden in de huid wegwerken

      Comment

      Working...
      X