Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marsha

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Marsha

    Uit een recente serie, kan je bekoren?

    Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

  • #2
    Re: Marsha

    knappe foto, straalt kracht uit
    enkel harde schaduw in haar rechterhand die wat raar lijkt, moest 2 keer kijken of ze iets vasthield of niet
    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

    Comment


    • #3
      Re: Marsha

      Zeker en vast tot net boven haar knieën croppen want de onderkant van haar benen verpesten het hele beeld.
      Voor de rest vind ik het wel knap gedaan; creatief, goede pose en passende gezichtsuitdrukking.
      Qua achtergrond; ik vind de gradient te opvallend. Een overgang van dondergrijs naar lichter grijs was beter geweest (ipv naar wit)
      grt, Daan

      Comment


      • #4
        Re: Marsha

        Ik hou hier wel van de metalen kleur achtergrond komt het model ten goede

        Comment


        • #5
          Re: Marsha

          ik vind het een prachtige foto!

          Comment


          • #6
            Re: Marsha

            Oorspronkelijk geplaatst door DanM Bekijk bericht
            Zeker en vast tot net boven haar knieën croppen want de onderkant van haar benen verpesten het hele beeld.

            grt, Daan
            Mee eens, voor de rest graag wat groter want ...
            Groeten Dirk
            Website : http://www.gakrid.be

            Comment


            • #7
              Re: Marsha

              model staat bij deze belichting te ver naar links gedraaid met de torso (vandaar de donkere linkerarm en de harde schaduw in de rechterhand. Bouncen of fill light. En indien voor harder contrast gekozen wordt: model iets laten draaien of licht - dat ook iets te hoog staat m.i. - verplaatsen.
              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
              www.musicinframe.be

              Comment

              Working...
              X