Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heb die zelfs nog nooit gezien...
Vind hem best wel leuk! Veel dynamiek in!
Dat wel, maar dat surrealistisch gegeven lijkt mij op een of andere manier beter te werken in de schilderkunst dan in de fotografie, misschien omdat fotografie een meer "toegankelijker" en "technischer" kunstuiting is dan schilderkunst denk ik dan???
Dat wel, maar dat surrealistisch gegeven lijkt mij op een of andere manier beter te werken in de schilderkunst dan in de fotografie, misschien omdat fotografie een meer "toegankelijker" en "technischer" kunstuiting is dan schilderkunst denk ik dan???
You just lost me... Een foto is toch goed of niet goed?
Waarom vergelijken?
Heel mooi plaatje !!
Het oog is reeds bekend, maar jij hebt er iets knaps mee gedaan, door hier je shoot te laten doorgaan.
Mooi scherp, mooie comp, mooi qua kleur, .. ja, ... gewoon
Het is mijn ding niet... maar toch kan ik het keihard appreciëren! Waarom? De foto, die doet iets, die zegt iets, daar zit iets achter. Dat zie je in alles: de pose, de toning, de omgeving...
En toch is het mijn ding niet, maar sjapoo: je hebt hier een beeld neergezet die iets doet! En da's knap!
Comment