Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
hardere scahduw kan bv door het flitslicht wat verder weg te zetten.
Slagschaduw heeft deze foto niet echt nodig. wel vind ik de verlichting op haar gezicht niet zo mooi. het lijkt bijna een witte band
hardere scahduw kan bv door het flitslicht wat verder weg te zetten.
Slagschaduw heeft deze foto niet echt nodig. wel vind ik de verlichting op haar gezicht niet zo mooi. het lijkt bijna een witte band
Sorry, maar das nie juist hoor.
De hardheid van je schaduw neemt toe door:
- hoe kleiner de lichtbron.
- hoe verder de lichtbron staat.
Dus als je schaduw zachter wil maken zal je vooral je lichtbron dichtbij plaatsen en groot maken (bv met softbox of paraplu)
Oooops, sorry hoor. Had jou bericht verkeerd geinterpreteerd.
Ik zal eens navraag doen voor een kamertje met zeezicht in het rusthuis voor mij, ben oud en seniel aan het worden denk ik
Lichtbron verder zetten is het idd.
Bij nazicht zou bij deze foto vooral de flits verder van de camera weg moeten ook om harder neer te slaan op de muur. Dus een andere hoek camera-model tov flits-model
Denk dat de TS dat bedoelde.
Comment