Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Milan at the studio

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Milan at the studio

onverwachts bezoek in de studio vind ik nooit erg

Mijn Fanpagina
    Mijn website
    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Re: Milan at the studio

de ladder is wel erg dominant in dit beeld vind ik.

Comment

Mooi, dat guitige snoetje. Prachtige toning
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

De ladder had inderdaad iets minder aanwezig mogen zijn.
        ik heb nog eens geprobeerd met een andere uitsnede en de ladder een beetje donkerder te maken maar ik geraakte er niet uit.
        Ik zal er de volgende keer beter op moeten letten in de studio zelf denk ik

groeten,

pee
        Mijn Fanpagina
        Mijn website
        Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dare2fly Bekijk bericht
          De ladder had inderdaad iets minder aanwezig mogen zijn.
          ik heb nog eens geprobeerd met een andere uitsnede en de ladder een beetje donkerder te maken maar ik geraakte er niet uit.
          Ik zal er de volgende keer beter op moeten letten in de studio zelf denk ik

groeten,

pee
          mwuaaa.. vind dat wel meevallen. Tis natuurlijk ook een klein ventje wat hier wordt benadrukt.
          Leuke plaat hoor. Ben alleen niet zo'n fan van sepia toning (soms wel) maar dat is smaak.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
          X