Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

droomwereld, mijn nicht en mezelf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • droomwereld, mijn nicht en mezelf

    Dit is een foto van enkele jaren terug van een fotoshoot die in een opwelling van
    ideeën is tot stand gekomen. Het is een ander genre van foto's dan diegene die ik meestal al heb gezien op dit forum, maar ik vraag me af of dit door jullie kan geapprecieerd worden?
    Groet,
    Meredith


  • #2
    Re: droomwereld, mijn nicht en mezelf

    Oorspronkelijk geplaatst door eccentric7 Bekijk bericht
    "in een opwelling van ideeën"
    Welke ideeën? Ik zie een gewone foto met een kleurfilter erover. Spreekt me niet echt aan.. Cadrage en beeldopbouw vind ik goed. Maar kleurcombinatie (kleding-MU-setting) zie ik niet echt.

    Comment


    • #3
      Re: droomwereld, mijn nicht en mezelf

      Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
      Welke ideeën? Ik zie een gewone foto met een kleurfilter erover. Spreekt me niet echt aan.. Cadrage en beeldopbouw vind ik goed. Maar kleurcombinatie (kleding-MU-setting) zie ik niet echt.
      Ideeën: vooral een ongedwongen stijl eigenlijk, droomwereldje, kleuren, bloemen, planten, imperfectie.
      Dankje voor de reactie trouwens !

      Comment


      • #4
        Re: droomwereld, mijn nicht en mezelf

        Persoonlijk vind ik het te druk, omgeving... modellen gaan er bijna in op.

        Droomwereld... aan de linkse horizon de huizenpartij dat me weer met mijn voeten op de grond zet... spijtig

        De boom rechts is een zwaar element waar ik geen steun vind links...

        Idee is goed, alleen een beetje nadenken bij dit soort fotografie is moeilijker dan het lijkt, dan pas kan het geloofwaardig worden

        groetjes
        Canon 5d mark II - 70-200L 2.8 is

        Comment


        • #5
          Re: droomwereld, mijn nicht en mezelf

          t heeft wel wat.

          linkse boomstam zou ik wegsnijden, zodat de compositie onevenwichtig en in dit geval spannender wordt.
          zo gaan ook de meisjes minder centraal staan.

          over de nabewerking (kleurtoon) heb ik mijn twijfels of die wel een meerwaarde betekent voor de opname.

          Comment


          • #6
            Re: droomwereld, mijn nicht en mezelf

            Niet mis maar mis een beetje spanning.
            al ware het maar dat de achtergrond ietsjes donkerder was om de modellen iets meer aandacht te geven
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

            Comment


            • #7
              Re: droomwereld, mijn nicht en mezelf

              Op zich wel een grappig idee de drukke kleurtjes kan ik wel waarderen, maar de drukke compositie minder. Hoe is hij als je de linker en linker boom wegsnijdt en een staande compo maakt met de dames op de voorgrond en het rood op de achtergrond?

              Comment

              Working...
              X