Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik hou wel van deze toning, alleen ik vind haar rechterborst erg niet echt mooi uit komen doordat ze hem vervormd met haar onderarm.
Minder druk er op was denk ik mooier uitgekomen
Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driverBekijk bericht
tja, met die borsten kan ik nog leven, maar had persoonlijk liever de schaduw van haar gezicht niet op haar arm gezien.
groetjes
ronny
Waarom niet?
De rechtse belichting is volgens mij een nabootsing van de zon die 's ochtend door het raam schijnt, en dan is het toch niet meer dan natuurlijk dat er een schaduw wordt gecreëerd?
betrouwbaarder dan Mac en crasht beter dan Windows
De toning vind ik zeer goed. De vervormde borst wat minder, maar dat hoort erbij. Het licht/schaduwspel vind ik heerlijk naturelle. Mooie foto
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Thx,
Ik vond de vervorming vd borst nog meevallen en eigenlijk voor een mooi extra lijnenspel zorgen.. het was meer de toning & licht waar ik minder zeker van was :-)
Comment