Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
tjiens, da wist ik nu niet sé
als dit de enige onzin is die je kan uitkramen, no problem.
amen en uit dan voor mij.
just enjoy this beautiful day
groetjes
ronny
mooi of niet, tja kwestie van smaak
maar ik vind dat het gezicht beter mocht uitkomen...
idem voor da vogeltje (waarom een vogel in dit decor?)
kwestie van smaak, daar heb je een punt.
op 100% komt het gezicht er voor mij genoeg uit hoor, en dat vogeltje, tja er staat ook een boom in en 't is lente, wat wil een mens nog meer
bedankt voor je comment
groetjes
ronny
Ik had net iets meer het effect willen zien, van de vrouw die uit de achtergrond tevoorschijn komt.
Ik weet uiteraard niet of dat de bedoeling van de plaat is (was), maar dat effect komt er net iets te weinig uit.
Vind de plaat niet slecht.
Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driverBekijk bericht
tjiens, da wist ik nu niet sé
als dit de enige onzin is die je kan uitkramen, no problem.
amen en uit dan voor mij.
just enjoy this beautiful day
groetjes
ronny
als je graag wil dat mensen tips geven hoe het idd anders kan moet je in beoordeling posten en niet hier...nee dit is geen onzin, dit zijn de regels naleven.
jij post een plaat in showcase, mijn gedacht is dat het niet mooi gedaan is, zelfs slecht... mag dat? (het gezicht)
als je graag wil dat mensen tips geven hoe het idd anders kan moet je in beoordeling posten en niet hier...nee dit is geen onzin, dit zijn de regels naleven.
jij post een plaat in showcase, mijn gedacht is dat het niet mooi gedaan is, zelfs slecht... mag dat? (het gezicht)
ik vraag ook niet naar tips hoe het anders moet, en als je het niet mooi vindt of zelfs slecht, dat mag zeker van mij, zolang ik er tevreden mee ben is dat voor mij geen probleem.
in feite is het beoordelen van foto's in showcase dan eenvoudig: men moet enkel nog slecht of goed typen.
bedankt voor de tip
groetjes
ronny
Comment