Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
schaduw in de nek.
lichtvlek onder de onderlip.
handen vanaf de polsen erg vlekkerig.
de houding van de benen heel vreemd zo.
schaduw hoofd op de wand.
enz...enz...
grt,bouk.
Niet verkeerd, maar ik had het mooier gevonden als natatscha bij deze foto beide handen ontspannen op de bank had liggen (borsten bloot, maar dat moet ze wel willen natuurlijk). Dat was veel natuurlijker geweest dan nu. Ook de nabewerking is wat slordig (snel) gedaan deze keer denk ik
Niet verkeerd, maar ik had het mooier gevonden als natatscha bij deze foto beide handen ontspannen op de bank had liggen (borsten bloot, maar dat moet ze wel willen natuurlijk). Dat was veel natuurlijker geweest dan nu. Ook de nabewerking is wat slordig (snel) gedaan deze keer denk ik
Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires
Idd de armen staan veel te gespannen en onnatuurlijk. Borsten hoeven niet bloot, hou wel van een beetje, spanning fantasie... Maar let wel dat je de borst dan niet teveel gaat pletten achter de armen. Hier is het op het randje voor mij.
Pas op er is veel potentie hier met lichte aanpassingen. Even overdoen eventueel met commentaren waar je iets aan hebt.
Comment