Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natascha 3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Natascha 3

nmiddels onze 3e samenwerking...

Model & MUA: Natascha
    Foto & Bewerking: Gé

Last edited by Sjraaroetvenlo; 2 april 2011, 01:18. Reden: bewerking
    Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

Re: Natascha 3

Mooie plaat. ik vind wel dat haar rechterarm (links voor ons) er een beetje te 'blur' uitziet. Haar rechterknie ziet er ook een beetje vreemd uit.

Maar wel een mooi totaalbeeld, ik kan zeker niet beter...

Groetjes,
    Jolien

Comment

geen mooie opname.

schaduw in de nek.
      lichtvlek onder de onderlip.
      handen vanaf de polsen erg vlekkerig.
      de houding van de benen heel vreemd zo.
      schaduw hoofd op de wand.
      enz...enz...
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Niet verkeerd, maar ik had het mooier gevonden als natatscha bij deze foto beide handen ontspannen op de bank had liggen (borsten bloot, maar dat moet ze wel willen natuurlijk). Dat was veel natuurlijker geweest dan nu. Ook de nabewerking is wat slordig (snel) gedaan deze keer denk ik

Comment

Schaduw van het hoofd en de positie van beide handen zijn problematisch.
          Handen laten rusten en achtergrond oplichten is misschien de oplossing.
          "It is the photographer, not the camera, that is the instrument.".... Eve Arnolds

Comment

Die pose dacht ik achteraf ook aan, ze heeft daar geen problemen mee, dus dat is het probleem niet!

Nabewerking niet veel anders gedaan als de anderen...

Schaduw op schouder en is idd niet goed. Probeer dit bij een volgende keer te vermijden..!

Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
            Niet verkeerd, maar ik had het mooier gevonden als natatscha bij deze foto beide handen ontspannen op de bank had liggen (borsten bloot, maar dat moet ze wel willen natuurlijk). Dat was veel natuurlijker geweest dan nu. Ook de nabewerking is wat slordig (snel) gedaan deze keer denk ik
            Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

Comment

Idd de armen staan veel te gespannen en onnatuurlijk. Borsten hoeven niet bloot, hou wel van een beetje, spanning fantasie... Maar let wel dat je de borst dan niet teveel gaat pletten achter de armen. Hier is het op het randje voor mij.
              Pas op er is veel potentie hier met lichte aanpassingen. Even overdoen eventueel met commentaren waar je iets aan hebt.

Groetjes
              Canon 5d mark II - 70-200L 2.8 is

Comment

Eerste indruk toen ik deze plaat zag... OMG.......

Tweede indruk. you can do better
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                X