Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Jullie opbouwende bijdragen zijn welkom!
Toelichting: Dit is geen model, er is geen visagie toegepast behalve op het voorhoofd healing brush om wat jeugd-onvolkomenheden weg te werken.
Deze foto spreekt mij niet zo aan, sorry. Ik vind dat haar hoofd niet zo naar voren gestoken moet zijn. Bij de volgende foto zou ik daar iets meer op letten. Wanneer zij haar nek recht houdt en alleen met haar kin naar beneden gaat, krijg je m.i. een mooier beeld.
Verder vind ik dat bij de omzetting naar zw-w haar wenkbrauwen en lippen beide wel erg licht zijn geworden. Vooral haar wenkbrauwen zijn natuurlijk licht van kleur, maar het is nu wel heel opvallend. En dat terwijl in haar truitje aan haar rechterkant (voor de kijker links) in het zwart juist erg weinig detail meer zit.
Dit is natuurlijk slechts mijn mening, wanneer Evelien tevreden is, is dat natuurlijk het belangrijkst!
Oorspronkelijk geplaatst door Wolves fotografieBekijk bericht
Deze foto spreekt mij niet zo aan, sorry. Ik vind dat haar hoofd niet zo naar voren gestoken moet zijn. Bij de volgende foto zou ik daar iets meer op letten. Wanneer zij haar nek recht houdt en alleen met haar kin naar beneden gaat, krijg je m.i. een mooier beeld.
Verder vind ik dat bij de omzetting naar zw-w haar wenkbrauwen en lippen beide wel erg licht zijn geworden. Vooral haar wenkbrauwen zijn natuurlijk licht van kleur, maar het is nu wel heel opvallend. En dat terwijl in haar truitje aan haar rechterkant (voor de kijker links) in het zwart juist erg weinig detail meer zit.
Dit is natuurlijk slechts mijn mening, wanneer Evelien tevreden is, is dat natuurlijk het belangrijkst!
P.S. Scherpte is trouwens wel goed.
Tsja, ik heb deze gekozen, en ik wilde de frisheid van de jeugd benadrukken. Het is lente tenslotte...! Daar hoort dan ook alle bewerking bij (zo veel was het niet trouwens) maar het zijn wel bewuste keuzes. en dat kun je mooi vinden of niet. Hij hangt nu 70x90 in de etalage en ik verzeker je dat hij aandacht trekt.
Aan het truitje heb ik aan de voorkant wel wat moeten sleutelen, er zat daar wel detail maar op de meeste monitoren zou dat niet meer te zien zijn. Aan de rechterkant zat niets meer. Da's ook niet interessant imo.
Dat hij de aandacht trekt dat geloof ik zeker, want veel foto's doen het groot afgedrukt beter dan op een monitor. En haar ogen knallen er natuurlijk wel uit, mede door de goede scherpte. (Tis trouwens ook een mooi model wat ook al bleek uit de andere foto die je van haar geplaatst hebt.)
En verder is smaak iets heel persoonlijks en is mijn mening zeker niet zaligmakend hoor.
Oorspronkelijk geplaatst door Wolves fotografieBekijk bericht
Deze foto spreekt mij niet zo aan, sorry. Ik vind dat haar hoofd niet zo naar voren gestoken moet zijn.
Mee akkoord. Het lijkt een beetje alsof ze zich moet bukken om binnen het kader te passen. Verder wel een mooi portret, al blijft het een beetje braaf.
En de sterkte van een beeld wordt niet bepaald door de afmetingen van de afdruk. Wel andersom.
Comment