Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

céline

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• céline

"PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

Re: céline

Heel klassieke kledij met zo'n achtergrond

Plaatje klopt niet voor mij in dit geval.

Hier mag je echt uitbundig gaan met grafitti

Zet je model tegen een oude bakstenen muur en je resultaat zou totaal anders uitgepakt hebben.

Ook opletten dat je model er blijft uitspringen en de grafitti niet gaat weglopen met de aandacht.

Ik ben geen fan van deze sorry

Groetjes
    Canon 5d mark II - 70-200L 2.8 is

Comment

Kleuren en scherpte zitten alvast goed, maar voor de rest treed ik m'n voorganger bij... het plaatje voelt tegengesteld aan en ook mede door je compositie loopt je achtergrond met meer aandacht weg dan nodig is.
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AlainVG Bekijk bericht
        Zet je model tegen een oude bakstenen muur en je resultaat zou totaal anders uitgepakt hebben.

Ook opletten dat je model er blijft uitspringen en de grafitti niet gaat weglopen met de aandacht.
        Zo denk ik er ook over.
        Wel goeie pose en scherpte
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Ik vind het best mooi. Alsof ze de wereld van blits, flits en bling-bling achter zich wil
          houden, maar ze slaagt er niet in. Ze moet mee. Ze is al bezig: haar zonnebril, en de
          rest zal haar spoedig ook wel overspoelen.

Comment

Working...
          X