Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi scherp portretje, met een goede doortekening in het zwart.
Twee kleine puntjes die ik persoonlijk wat minder vind, zijn de rechterkant van haar bovenlip (voor de kijker links) die vreemd donker is en haar rechter schouder waar je een soort dubbele rand ziet in haar blouse alsof er wat kleur (zwart) ontbreekt...
Last edited by Wolves fotografie; 31 maart 2011, 01:56.
Reden: schrijffout
Twijfels,
Ik mis hier nog iets maar kan het niet duiden.
Het lijkt alsof er meer uit te halen is...
Het enige dat ik kan bedenken is het zwarte bloese met de diep grijze achtergrond...
Is mijn gevoel... Maar ik kan mis zijn
Oorspronkelijk geplaatst door Wolves fotografieBekijk bericht
Mooi scherp portretje, met een goede doortekening in het zwart.
Twee kleine puntjes die ik persoonlijk wat minder vind, zijn de rechterkant van haar bovenlip (voor de kijker links) die vreemd donker is en haar rechter schouder waar je een soort dubbele rand ziet in haar blouse alsof er wat kleur (zwart) ontbreekt...
Dacht ik alles tot in den treure gecontroleerd te hebben, oeps... ik heb update geplaatst, het was maar een klein strookje...
Aan de lip had ik niets gedaan, maar je hebt wel zekers gelijk. Ook aangepast.
Bedankt!
Twijfels,
Ik mis hier nog iets maar kan het niet duiden.
Het lijkt alsof er meer uit te halen is...
Het enige dat ik kan bedenken is het zwarte bloese met de diep grijze achtergrond...
Is mijn gevoel... Maar ik kan mis zijn
Groetjes
Beste Alain,
Mijn moeder zei vroeger: Jongen, als je niets te zeggen hebt, kun je beter je mond houden....
Dacht ik alles tot in den treure gecontroleerd te hebben, oeps... ik heb update geplaatst, het was maar een klein strookje...
Aan de lip had ik niets gedaan, maar je hebt wel zekers gelijk. Ook aangepast.
Bedankt!
het mooie kopje zweeft op de romp door de slechte visagie, heel jammer.
grt,bouk.
Nul-komma-nul visagie, is dat duidelijk genoeg voor jou?
Of wil je het hebben als 0,0 ?
Zit toch niet te zoeken naar dingen die er niet zijn. Ik word een beetje simpel van je.
Ik leer graag van mensen die verbeteringen aangeven, of me wijzen op slordigheden. Maar dit gaat werkelijk te ver.
OK..dan is het gewoon een slechte belichting.
grt,bouk.
Wat een g * e * l * u * l ! Je kunt ook eens toegeven dat je er gewoon naast zit.
Of komt dat niet voor in jouw woordenboek?
Hier word ik echt pis sig van.
Comment