Bedankt Wolves voor je opmerkingen!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Evelien 2
Collapse
X
-
Evelien 2
Bedankt Wolves voor je opmerkingen!
Last edited by Henk47; 31 maart 2011, 02:25.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: Evelien 2
Mooi scherp portretje, met een goede doortekening in het zwart.
Twee kleine puntjes die ik persoonlijk wat minder vind, zijn de rechterkant van haar bovenlip (voor de kijker links) die vreemd donker is en haar rechter schouder waar je een soort dubbele rand ziet in haar blouse alsof er wat kleur (zwart) ontbreekt...www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.
-
Ik volg over de details
Twijfels,
Ik mis hier nog iets maar kan het niet duiden.
Het lijkt alsof er meer uit te halen is...
Het enige dat ik kan bedenken is het zwarte bloese met de diep grijze achtergrond...
Is mijn gevoel... Maar ik kan mis zijn
GroetjesCanon 5d mark II - 70-200L 2.8 is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wolves fotografie Bekijk berichtMooi scherp portretje, met een goede doortekening in het zwart.
Twee kleine puntjes die ik persoonlijk wat minder vind, zijn de rechterkant van haar bovenlip (voor de kijker links) die vreemd donker is en haar rechter schouder waar je een soort dubbele rand ziet in haar blouse alsof er wat kleur (zwart) ontbreekt...
Aan de lip had ik niets gedaan, maar je hebt wel zekers gelijk. Ook aangepast.
Bedankt!Last edited by Henk47; 31 maart 2011, 02:24.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtEen mooie naturel
groetens, HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlainVG Bekijk berichtIk volg over de details
Twijfels,
Ik mis hier nog iets maar kan het niet duiden.
Het lijkt alsof er meer uit te halen is...
Het enige dat ik kan bedenken is het zwarte bloese met de diep grijze achtergrond...
Is mijn gevoel... Maar ik kan mis zijn
Groetjes
Mijn moeder zei vroeger: Jongen, als je niets te zeggen hebt, kun je beter je mond houden....
groeten, HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
het mooie kopje zweeft op de romp door de slechte visagie, heel jammer.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtEen mooie naturelOorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichthet mooie kopje zweeft op de romp door de slechte visagie, heel jammer.
grt,bouk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtBouk, lees eens tussen de regels wat Jorgen schrijft "Naturel" daar zit geen visa op!!!
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Mooie natuurlijke plaat. Had net dat bovenste van haar hoofd er nog graag bij gezien.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtDacht ik alles tot in den treure gecontroleerd te hebben, oeps... ik heb update geplaatst, het was maar een klein strookje...
Aan de lip had ik niets gedaan, maar je hebt wel zekers gelijk. Ook aangepast.
Bedankt!www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichthet mooie kopje zweeft op de romp door de slechte visagie, heel jammer.
grt,bouk.
Nul-komma-nul visagie, is dat duidelijk genoeg voor jou?
Of wil je het hebben als 0,0 ?
Zit toch niet te zoeken naar dingen die er niet zijn. Ik word een beetje simpel van je.
Ik leer graag van mensen die verbeteringen aangeven, of me wijzen op slordigheden. Maar dit gaat werkelijk te ver.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtOK..dan is het gewoon een slechte belichting.
grt,bouk.
Of komt dat niet voor in jouw woordenboek?
Hier word ik echt pis sig van.Last edited by Henk47; 1 april 2011, 17:12.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Naturel, en dat moet absoluut kunnen!Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be
Comment
Comment