Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind van niet, ander oog, en kan het soft focus zeer waarderen. Ook een plaat die afwijkt van de technische regels kan in mijn optiek het juiste gevoel geven. "Iets" wat alleen maar volgens regeltjes is gecree-erd heeft imo geen emotie en wanneer we alles op de wereld vernietigen wat niet volgens de regels is.....!
Prachtplaat
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Ik weet niet zo,
Op het eerste zicht super, maar dan...
kijk ik links en rechts naar het haar, en die twee uiteenlopende tinten storen me een beetje, links kan de warmte van het haar me bekoren, rechts, hm?
Laten we 'm maar in het hoekje zetten "Hoe 't net níet moet".
Al zitten we dan wel over smaak te twisten ....
Maar mijn commentaar - en je wilt commentaar, toch, of alleen vleierij ?
Mijn commentaar:
- belichting lijkt goed
- kapsel idem
- leuk model
maar:
- afgekapt hoofd (schijnt de mode te zijn tegenwoordig, maar mij bevalt t niet)
- de scherpstelling: onnatuurlijk.
Je verwacht oogcontact, of dan toch het linkeroog scherp, om te zien dat ze iets waarneemt.
Nu blijf je bij het zien alleen met een oppervlakkige indruk, die niet beklijft en doet bladeren.
Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.
Comment