Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Man, man , als ik zo met schoenen aan op de bank ga zitten ontstaat er een pittige woordenwissel met wederhelft .
Q lijkt wel alsof haar rechter arm geamputeerd werd : overblijvende hand trekt te veel aandacht.
Achtergrond is het wel rommelig... (druk) Veel objecten...
Mis evenwicht links en recht...
Rechts, het zacht wit/grijze (huiselijke sfeer, mag en kan hier)
Maar dan dat zware linkse deel, blauwig deel, en wat staat daar allemaal, cola automaat, lamp? kast met teelichtjes, brandblusser, plaakje aan de muur, dan nog aan het platfond ijzerwerk... ? Teveel info op zo'n klein stukje, komt zwaar over...
Het licht rondom Q zeer fraai. De achtergrond erg flatteuze tegenstelling op voorgrond. Deze wisselen voor een eentonige grijze diepte en ik denk dat de boorgrond dan de kuiste waardering weet te krijgen.
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Ahh, dat was het, het is op locatie in een meubelwinkel..... nu snap ik het...
Het huiselijke aspect is super met die wandklok en bloemstuk, maar dan het andere deel kwam inderdaad niet meer huiselijk over maar industrieel... die twee vloekte, ik wist er dat er iets niet klopte, nu maak je het duidelijk...
ja je standpunt veranderen is geen optie, crop ook ni, misschien een plaatselijke blur...
Ahh, dat was het, het is op locatie in een meubelwinkel..... nu snap ik het...
Het huiselijke aspect is super met die wandklok en bloemstuk, maar dan het andere deel kwam inderdaad niet meer huiselijk over maar industrieel... die twee vloekte, ik wist er dat er iets niet klopte, nu maak je het duidelijk...
ja je standpunt veranderen is geen optie, crop ook ni, misschien een plaatselijke blur...
Maar neeee Jimmm, super foto zenne...
Maar in showcase, mag ik een beetje muggeziften é....
Opdat het de volgende keer als ge door je zoekertje kijkt aan mij zou denken
Comment