Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lynn 01

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lynn 01

    Zondag met een jonge telg van 13 getest van FMM. Super leuk meisje. Erg gedreven en deed precies wat ik wilde.
    Kon ook mooi weer oefenen met de krultang, kwasten en speldjes

    Model Lynn @ FreshModelManagement.
    visa/hair/styling: ikke

    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: Lynn 01

    Een mooie
    Als je er haar leeftijd niet bijgezet, had ik ze zeker 5 jaar ouder geschat...
    Groet, Philippe

    Meer en andere belekens op Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Lynn 01

      Prácht model, Jörgen! ook visa en styling top!

      alleen gaat de blik van het gezicht naar haar kruis, ze lijkt niets onder de jurk aan te hebben. Dit trekt mi te zeer de aandacht van kijker!


      Gr. Gé
      Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

      Comment


      • #4
        Re: Lynn 01

        Oorspronkelijk geplaatst door Sjraaroetvenlo Bekijk bericht
        Prácht model, Jörgen! ook visa en styling top!

        alleen gaat de blik van het gezicht naar haar kruis, ze lijkt niets onder de jurk aan te hebben. Dit trekt mi te zeer de aandacht van kijker!


        Gr. Gé
        Waar jullie niet allemaal naar kijken

        Dit meisje heeft gewoon haar slip aan. 99% zeker. Uit ervaring weet ik dat je juist niks ziet als je geen slip aan hebt. Maar om dat aan een 13 jarige te vragen
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: Lynn 01

          Dat heb je nou eenmaal met die fluisterbroeken kan je niet vermijden, een zeer aangenaam plaatje om naar te kijken Jorgen

          Comment


          • #6
            Re: Lynn 01

            Oorspronkelijk geplaatst door Sjraaroetvenlo Bekijk bericht
            Prácht model, Jörgen! ook visa en styling top!

            alleen gaat de blik van het gezicht naar haar kruis, ze lijkt niets onder de jurk aan te hebben. Dit trekt mi te zeer de aandacht van kijker!
            Helemaal mee eens. De aandacht gaat naar het kruis door de harde schaduw-/plooilijn daar. Het hele beeld is heel fragiel en breekbaar, en dan komt er plots die harde lijn alle aandacht opeisen.
            Heel jammer, want verder vind ik het een schitterende plaat!

            L.
            http://lievendevlaminck.wordpress.com/

            Comment


            • #7
              Re: Lynn 01

              Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
              Waar jullie niet allemaal naar kijken

              Dit meisje heeft gewoon haar slip aan. 99% zeker. Uit ervaring weet ik dat je juist niks ziet als je geen slip aan hebt. Maar om dat aan een 13 jarige te vragen
              Toch heb ik hetzelfde probleem... Het stukje fluisterbroek valt op
              Verder is de plaat gewoonweg super en het model... goh 13 zei je? qua uitstraling had ik ze wel wat ouder verwacht... wsl enorm goede coaching door de fotograaf!
              5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

              Comment


              • #8
                Re: Lynn 01

                heel leuke plaat !

                ik zou enkel de voeten wat lichter maken ... vind ze te donker tov de andere lichaamsdelen.

                groetjes,
                Pascal
                nikon D700/D90 , 14/24 2,8 ; 24/70 2,8 ; 70/200 2,8 ; 50 1,4
                www.pascaldanvers.com

                Comment


                • #9
                  Re: Lynn 01

                  Mooie foto het kruis doet afbreuk aan de foto.
                  Grt,
                  Hexagon

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lynn 01

                    Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                    Dit meisje heeft gewoon haar slip aan. 99% zeker. )
                    Dringt het hier eigenlijk tot niemand door dat zulke uitspraak totaal geen niveau heeft. Nml. een discussie of een kind van 13 jaar ondergoed draagt ja of nee ?
                    Maar het staat vast dat deze foto met een mathematische onzekerheid van 99% de HOF haalt.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lynn 01

                      Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
                      Dringt het hier eigenlijk tot niemand door dat zulke uitspraak totaal geen niveau heeft. Nml. een discussie of een kind van 13 jaar ondergoed draagt ja of nee ?
                      Maar het staat vast dat deze foto met een mathematische onzekerheid van 99% de HOF haalt.
                      Volmondig mee eens , beoordeel de foto en zit niet alle kantjes ervan af te meten
                      waar dan ook maar iets fout zou kunnen zitten , leer hier beter wat bij !
                      Ik denk dat Max wel de meest eerbiedige fotograaf is die we echt wel een beetje
                      meer mogen respecteren

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lynn 01

                        Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                        Ik denk dat Max wel de meest eerbiedige fotograaf is die we echt wel een beetje
                        meer mogen respecteren
                        Daar heb ik nu eens geen enkel probleem mee...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lynn 01

                          eigen haar dus ! (zie Lynn2 ) vind deze overigens sterker

                          Comment


                          • #14
                            Re: Lynn 01

                            Mooie plaat hoor! Amaai

                            En over die cucifix, ja tuurlijk, mannen blijven mannen e
                            Maar ik stoor me er niet aan simpel omdat je hier aan de kust duizenden dames van alle leeftijden ziet rondlopen aan het strand met soms spannend badpak aan, so whats the fuss?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Lynn 01

                              Als vader van '2 viertienjarige pubers krijg ik al de chivers als ik dit zie..
                              Ik ben te ouderwets zeggen ze me altijd..Het kan wel kloppen maar bij het kijken van deze plaat sta ik nergens meer versteld van tegenwoordig.
                              Dus ik leg me er maar bij neer en plaats ze niet onder een glazen stolp.

                              1 ding weet ik wel zeker..Voor deze meid is er een toekomst weggelegd maar dit uiteraard ter ere van de fotograaf.
                              Knap MAX en weeral het beter werk.
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

                              Comment

                              Working...
                              X