Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I Love my ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: I Love my ...

Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
    ik vind hem wel sexy ! en zo is hij bedoeld ook denk ik? verder toch mooi rustig gehouden

Ja, dat was/is ook de bedoeling.

Ik merk vaak dat, zelfs bij de ervaren en meest mooie modellen, ze niet tevreden zijn over, bepaald deel, van hun lichaam. Daarom deze foto, om te benadrukken dat de dames gewoon trots op hun lichaam mogen en kunnen zijn... (Jasmijn had dit dus met haar heupen)

Gr. Gé
    Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Zulke platen doen het telkens weer goed op de frontpagina.
      Of ik er happy van word...ja..dus.
      Vind ik hem echt super...twijfels.
      Niet elke schaars geklede pose vind ik tot de verbeelding spreken.
      Deze vind ik te geposeerd.Maar das persoonlijke smaak en mijn eerlijkheid.
      Ik zou gek zijn als ik niet eerlijk zou toegeven dat dit een echte "mannen" plaat is ....
      Technisch gezien is voor mij het zwart wat te fel dichtgelopen en daardoor niet helemaal af voor mij.
      Proficiat met je HOF..
      Ik heb hier ook zo'n gevoelens. ga ik dit afbreken ? Nee, absoluut niet !

Het is een soort glamour-teaser.... noem maar op, maar eigenlijk geen uitschieter. Je kan het bezwaarlijk artistiek naakt noemen, daarvoor vind ik de belichting niet plastisch genoeg en het naakt ook niet trouwens.
      Het zwartwitte komt er, hier althans, ook niet uit, is nogal grijs, maar goed, ik weet ook dat dat monitorgebonden kan zijn.

Heel toffe foto ik krijg het er warm van, laat ons duidelijk wezen.

Comment

Heel mooi

Comment

Prachtige plaat. Mooi ...
          Grtjs

Comment

Prachtige foto! Model heeft ook een prachtige kont hoor... Voila, het is eruit
            "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Ik kan hier heel veel commentaar op geven maar dan ga jij en het model naast de schoenen lopen, denk wel dat je zelf weet wat het commentaar zou zijn ge weest.

Ik

Comment

I like it

Mvg
                Spogy
                Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

Comment

@ allemaal!

Nogmaals hartelijk dank voor de leuke en vooral spontane reacties op Jasmijns' a..

Gr. Gé
                  Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

Comment

Working...
                  X