Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
dit is zo een beetje een nerdy kapsel me de klassieke zijlijn
voor de rest knap, had mss wel iets meer omgevingslicht laten binnenkomen dus langere sluiter zodat er ietsje meer van de achtergrond in de foto meekomt
gaat volgens mij je model ook iets meer doen loskomen van de achtergrond
Foto werd genomen bij zonsondergang, er werd bijna frontaal geflitst met 430ex met een zelfgemaakt softbox. Kan zijn dat het licht een reflectie is van één of ander voorwerp )
Foto werd genomen bij zonsondergang, er werd bijna frontaal geflitst met 430ex met een zelfgemaakt softbox. Kan zijn dat het licht een reflectie is van één of ander voorwerp )
Ah dat zou het kunnen zijn inderdaad. Ik zie nu ook dat hij het rond zijn armen een beetje heeft en op wel wat meer plaatsen. Dit heeft bij de rest van de foto een leuk effect, alleen terwijl het lager in het kader donkerder wordt, is daar ineens dat stukje licht. Dat is wel een beetje jammer.
Comment